Translate

понедељак, 1. јул 2019.

HAUL!!!

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog!! 😃

Kako je vec pocela sezona snizenja,ja i moja najbolja drugarica,vjeciti partner u kupovini, smo se zaputili u shopping!!

Primjeticete da nema ljetnji stvari jer ja i ona praktikujemo da manje-vise zimi kupujemo ljetnje stvari jer tada ih zaaaaaista snize,a ljeti kupujemo zimske,posebno dzempere jer su tada najjeftiniji,svi oni koji su bili 30€ budu 10€. Tako da eto mali trik. 😉

I da,ne zamjerite sto ove stavri nisam slikala na sebi,ali zaista je ovdje preeevruce i jednostavno nisam imala zivaca ni strpljenja da se slikam u ovim stvarima.


Prvo cemo da krenemo od kosuljica. Uvjek sam ih voljela,ali me sada uhvatiila pomama da ih kupujem. Uglavnom,meni se ova jako svidja,ne vidi se na slici,ali ima mogucnost da se veze u male masnice na rukavima. Zaista je preslatka. Kupljena je u Waikiki-ju.


Jos jedna kosuljica,opet Waikiki. Isto je jako slatka,njezne krem-roze boje sa ovim cvjeticima. I ima kao neku cipku na rukavima,stvarno je preslatka. 😃


Opet kosulja,kakvo iznenadjenje i opet Waikiki. 😝 Bila je ista ovakva u svjetlo plavoj boji,ali nije bilo mog broja. Ovako izgleda dosta siroko,ali zaista nije kada se obuce. Mozda tako izgleda zbog ovih volana dolje. Mislila sam da ce se podizati kada sjednem,ali uopste nisam imala taj problem. 😃


I poslednja kosulja i nije iz Waikiki-ja,vec iz New Yorkera. Malo mi se savila ova kao kragnica u ormaru,pa izvinite sto je ovakva na slici. Slatka mi je boja,nekako prava proljecna sa ovim volanima na rukavima. 😃


Evo sad jednog ljetnjg komada. U pitanju je haljinica,nemam puno ljetnjih haljinica,tako da sam odlucila da uzmem ovu.


Sledeci je ovaj dzemper. Ja i drugarica smo kupile isti,materijal je jako lijep,i naravno,necemo ga nositi ovako,vec preko kosulje ili rolke. Zaljubile smo se u njega na prvi pogled. 😃 Kupljen je u New Yorker-u.


Sledeci je ovaj kao polu-dzemper polu rolka. Meni je ovo stvarno prelijepo,dopadaju mi se i boje. Kupljen je u Orsey-u. Preudobna je! 😃


I sada imamo jedan malo neobican momenat. Svjesna sam da se nece bas svima dopasti,ali meni je slatka,onako malo Chanel fazon. Ovo je jesenja haljina,ima bas topao materijal. Malo mi je siri,tako da cu ga nositi sa crnim tankim kajisicem i tada super izgleda.  😉



I da predjemo na obucu. Nje nema puno. Prve su ove slatke bez espadrilice. Prevucene su kao cipkom i dolje imaju kao neki pleteni rad. Jako su udobne. 😃



I poslednja stvar za ovaj post su ove,nazovi stiklice teget boje. Vjerovatno ce neki pomisliti da sam trebala da uzmem visu petu,medjutim,ja sam prvo smotana drugo visoka (1,80) tako da...
Naravno da imam visoke pete za neke nocne izlaske,ali ove sam uzela za tako neku dnevnu varijantu. 😃

To bi bilo to za ovaj post,nadam se da vam se dopao.

Mozda napravimo post o aksesoarima koje sam kupila. 
Sa kim vi idete u kupovinu i sta je to sto najcesce kupujete?

18 коментара:

  1. Wow, stvarno odličan haul! Dopadaju mi se stvarčice koje si uzela, a posebno mi se sviđa ljetna haljinica. :) ♡

    What's up, Ivy?
    Instagram

    ОдговориИзбриши
  2. Ima zaista zanimljivih stvarcica za Houl koje se mogu ukombinovati lepo, i zato mi se jako svidja.

    https://aandymm.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  3. Jako mi se sviđaju lijepe lepršave ljetne haljinice i košulje! Divan post <3

    https://mellifluous-blog.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Haul je odličan. Sve mi se sviđa i mislim da sve može odlično da se iskombinuje. Super post.♥️

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Wow, pa stvarno ne znam gdje si pronašla ovako predivne stvari, prve 3 košuljice su sveee, ja kad god odem u shoping ništa mi se ne svidi :/ ne mogu ništa nać da mi je originalno i drugačije, zato više preferiram online kupovinu :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  6. Ooooh, divan izbor! Ja baš i nemam sreće zadnjih dana sa kupovinom, jer se bukvalno uvek kući vraćam praznih ruku, no moram priznati da mi se prve tri košuljice zaista dopadaju^^


    www.tottalymess.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan haul draga. Jako mi se sviđaju proizvodi koje si kupila, a posebno predivna ljetna haljinica - jednostavno je prekrasna <3

    Novi post, ako želiš pogledaj:
    http://doroty4.blogspot.com/2019/07/maturalna-vecera.html

    ОдговориИзбриши
  8. wow, amazing post. Would you like to follow each other?

    https://styleoflifet.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Amei seu post, seu site é muito bom mesmo, estou toda semana visitando e lendo seus artigos.

    Parabéns!

    Beijos💋💋!!

    Meu Blog: Resultado Mt Cap

    ОдговориИзбриши
  10. Jako mi se svidaju stvari koje si kupila, posebno haljinica :)
    Na mom blogu je giveaway pa ako zelis ucestvuj:
    xoniomaniax.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Gostei bastante do artigo de hoje, sempre estou aqui acompanhando seu blog. Tenho aprendido muitas coisas legais aqui.

    Beijos 😘.

    Meu Blog: Website Edy Dicas

    ОдговориИзбриши
  12. INSTEAD OF GETTING A LOAN,, I GOT SOMETHING NEW
    Get $5,500 USD every day, for six months!

    See how it works

    Do you know you can hack into any ATM machine with a hacked ATM card??
    Make up you mind before applying, straight deal...

    Order for a blank ATM card now and get millions within a week!: contact us
    via email address::{Universalcardshackers@gmail.com}

    We have specially programmed ATM cards that can be use to hack ATM
    machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at
    stores and POS. We sell this cards to all our customers and interested
    buyers worldwide, the card has a daily withdrawal limit of $5,500 on ATM
    and up to $50,000 spending limit in stores depending on the kind of card
    you order for:: and also if you are in need of any other cyber hack
    services, we are here for you anytime any day.

    Here is our price lists for the ATM CARDS:

    Cards that withdraw $5,500 per day costs $200 USD
    Cards that withdraw $10,000 per day costs $850 USD
    Cards that withdraw $35,000 per day costs $2,200 USD
    Cards that withdraw $50,000 per day costs $5,500 USD
    Cards that withdraw $100,000 per day costs $8,500 USD

    make up your mind before applying, straight deal!!!

    The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
    email address:::::: {Universalcardshackers@gmail.com}
    Whatsapp:::::+31687835881

    ОдговориИзбриши
  13. Curto muito seus posts, são muito bem criativos e interessantes.. Sempre estou aqui lendo e compartilhando com minhas amigas...

    Beijos 😘.

    Meu Blog: Manuela Gomez

    ОдговориИзбриши
  14. Estou adorando visitar e ler seus conteúdos, são sempre os melhores!


    Meu Blog: Eliane Goes

    ОдговориИзбриши
  15. Essas blusas e calçados forma uma lindo look, amei todos...

    Meu blog: Baixar vidmate

    ОдговориИзбриши
  16. Suas postagens são ótimas, estou seguindo seu blog e curtindo bastante!! Parabéns!

    Meu blog: tubidy.net.br para transformar vídeo em mp3

    ОдговориИзбриши

HAUL!!!

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog!! 😃 Kako je vec pocela sezona snizenja,ja i moja najbolja drugarica,vjeciti partner u kupovini, sm...