Translate

субота, 1. септембар 2018.

HAUL!!!

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog! 😃

Danas sam odlucila da vam pokazem sta sam to kupila u proteklim danima. Nadam se da ce vam se dopasti,i unaprijed se izvinjavam zbog nekih slika,jer mozda i nisu najsjajnije,slikala me je moja mladja sestra.



Prva stvar je ova majica iz Stradivariusa. Jako volim ovu boju opalog lisca,udobna je i jedva cekam da zahladi da je nosim. Takodje ima gore kod vrata kao neki izrez,ali tio se na slici i ne vidi. I preslatki su mi ovi dugmici na rukavima.



Sledeci je ovaj dzemperi iz Stradivariusa. Malo je sirok i apa drapa stil,ali meni ne smeta,bas lijepo stoji i ima te siroke rukave. Dopada mi se sto ima i te crvene detalje na rukavima.




Opet dzemper,mada tanji, iz takodje Stradivariusa,simpatican je i kad sam ga kupila to su bila poslednja snizenja,tako da je kostao oko 5 eura. Izvinjavam se sto mi je malo nakrivo,ali nisam mogla ponovo da se oblacim jer je prevruce bilo. 😜



I opet dzemperi iz ,pogodite, Stradivariusa. Mislim da ste vec svi zakljucili da mi je Stradivarius omiljeni butik i mahom tamo kupujem stvari. Ovaj dzemperi sam ja planirala da nosim preko kosulja,ne ovako kao na slici,ali zaista nisam mogla da jos i kosulju obucem,pala bih u nesvjest. Takodje,kao i prethodni,bio je na poslednejm snizenju,5 eura.


Posto mi se tata smijao zbog toliko kupljenih dzemperi i pitao me je da ja nisam umislila da zivim na Zabljaku,a ne u relativno toploj Podgorici- ja sam odlucila da kupim suknju. Slatka je svjetloplava sa bjelim prugama,ima traku tako da se moze vezati masnica,do koljena je,na to sam zaista morala paziti jer je zelim nositi u skolu,a nama su pravila zaista rigorozna i ucenicima se ne ne dozvoljava ulaz ukoliko nismo propisno odjeveni,a ja zaista ne mogu nositi pantalone po ovim vrucinama. Kupljena je u Terranovi.


Sledeca je ova haljina,ne sjecam se butika u kom sam je kupila. Na slikama se ne vidi ali ona je maslinasta sa kao nekim ruzicama,nije ono klasicno,dosadno cvjece.





Sa ovom haljinom sam se namucila sto se slikanje tice. Nikako nisam mogla da nadjem mjesto da ona lijepo ispadne. Negdje je suvise tamno,a negdje ima taj odsjaj. Uglavnom,crna je sa sitnim bjelim i crvenim tackicama. Ima kais oko struka,dugih je rukava i ima leprsav taj dio oko sake. Bas mi se svidja! Kupljena je u New Yorker-u.




Sad prelazimo na obucu. Ja iskreno ne znam koja je ovo vrsta cipela,molim vas ne zamjerite mi. Slicne su oksfordicama,ali nisu one.  Udobne su,kozne,i naravno kupljene u Stradivariusa.





Sledeca su maslinaste oksfordice,one su mterijala kao antilop. Lagane su i udobne. Svidja mi se sto imaju kao neku platformu. Kupila sam ih u nekom butiku u Beranama,dok sam bila na odmoru kod babe.




Ovaj ste ranac vec vidjeli u prethodnom postu. Cim sam ga vidjela,znala sam da mora biti moj. Sive je boje,mene dosta podsjeca na kamen. 😜



Sledeci je ovaj body mist sa mirisom manga. Prelijepo mirise,vec sam ga koristila i zaista sam odusevljena.


Sledeca je maska za suvu kosu,sto je moja. Super mirise i probala sam je jednom,mogu reci da sam zadovoljna.



I poslednja stvar za ovaj haul je smedja Essence olovka za oci- HOT CHOCOLATE 02. Lijepo izgleda na ocima,nekako toplo,ja imam smedje oci i onda to izgleda jako slatko.

To bi bilo to. Nadam se da  vam se dopao post. 😃

22 коментара:

  1. Wow! Divan haul draga! Definitivno moram izdvojiti suknjicu kao najljepšu i najslađu stvar *-* Imaš lijep stil ;)

    NOVI POST -> Peany

    ОдговориИзбриши
  2. Stvari izgledaju predivno,mogu ti reci da imamo slican ukus!A plavi dzemper imam :)

    Novi post:

    https://sweet16blackpoetry.blogspot.com/2018/08/smashbox-hard-candy-makeup.html

    ОдговориИзбриши
  3. Inace najvise od svega mi se svidja suknjica iako je sve ostalo zaista predivno!

    ♥ MOJ BLOG! - Your Own Blog ♥ ( https://own-bloger.blogspot.com/ )

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post. Sve stvari koje si kupila su predobre i jako mi se dopadaju, mada su mi džemperi najljepši. Defintivno si napravila super izbor. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Super post, dopada mi se tvoj stil, jako lijepi odabiri! <3

    Vildana from Living Like V

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican haul, jako mi se svidaju slike. Haljine i suknja su mi preslatke. Takoder jedva cekam malo jos da zahladi kako bih napokon mogla nositi dzempere i sigurno cu ici u Stradivarius kupiti neki. Ruksak mi je stvarno predivan, voljela bih da sam mogla naci takav prije. Pogledala sam i neke tvoje starije postove i jako mi se svidaju tako da sam te zapratila. 😊

    beautybydorotea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan haul. Sve stvari izgledaju fantastično, pogotovo suknjica. Boja ruksaka je stvarno prelijepa.

    Isabela Breber

    ОдговориИзбриши
  8. Sviđa mi se post i stvari.. Boga mi, dosta stvari si ti nakupovala. :) Najviše mi se sviđa dzemperić sa tufnama, ona haljina crna sa tufnama mi je fenomenalna. :) Takođe mi se i ranac sviđa. :)

    Novi post na mom blogu: http://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/09/10-zanimljivosti-o-septembru.html

    ОдговориИзбриши
  9. Sve stvari su divne ali mi se od svega najviše sviđa ranac.😊

    Snowflake's diary

    ОдговориИзбриши
  10. Prelijepe stvari, pri tom ti super stoji, prva dva džempera su mi favorit, ja sam inače opsjednuta džemperima lol

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  11. Savrsena kupovina. Dosta stvari mi se dopada. Suknja je savrsena.

    http://glamfashioncat.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Super post, odličan izbor stvari! U "Stradivariusu" sam krenula da kupujem ove godine i oduševljena sam i kvalitetom i izborom stvari. Ova prva bluzica je prava jesenja. 😍❤

    https://jednostavnoana.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  13. Ja obožavam ovakve haul postove, mislim da su zabavni i za pisanje i za čitanju.
    Sve stvari iz tvog posta mi se mnogo sviđaju, a pogotovo ove crne cipele kojima niko ne zna ime..ali bukvalno, i ja imam 3 para takvih cipela, ali nemam pojma kako se zovu, samo znam da su jako udobne, mada nisu baš za neke duge šetnje (ukoliko su i iznutra kožne), ali su sada baš popularne, i jako mi je drago što ih vidim u tvom haulu. :)
    Super post.


    Amaterska Umjetnost ♡
    My 2nd Blog

    ОдговориИзбриши
  14. Ja ne mogu da kazem da mi je jedna stvar lepa, kad imam vise favorita. 😊😊😊

    ОдговориИзбриши
  15. Love the striped tops. Such a pretty haul!

    www.fashionradi.com

    ОдговориИзбриши
  16. Sjajan post! Mnogo mi se dopadaju tvoji haul postovi jer imaš jako lep ukus i divan odabir stvari!♡

    advicesandfashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

HAUL!!!

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog!! 😃 Kako je vec pocela sezona snizenja,ja i moja najbolja drugarica,vjeciti partner u kupovini, sm...