Translate

недеља, 9. септембар 2018.

KRATKI OSVRT NA PROSLU NEDELJU!

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog! 😃

Iako sam zeljela da u toku prosle nedelje napisem neki post,jednostavno nisam stizala. Iako je skola tek pocela,ja vec imam gomilu stvari za nauciti i uraditi. Potrudicu se da uskladim postove i skolu.

Kao sto znate ponedeljak je bio prvi dan skole! Kad sam se probudila,negdje oko 5:30 bio je toliki mrak i nevrijeme,bilo je preehladno,duvalo je kao ludo i padala je kisa. Zaista los pocetak. 😜
Uglavnom,jedva sam cekala da se vidim sa pojedinim osobama,a i sad je sve malo drugacije,makar za nas maturante. Svi se se malo umislimo i mislimo kako smo sad nesto vazni,jer pobogu mi smo 4. razred. Kako to biva profesori su nam poceli govoriti o obavezama koje nas cekaju tokom ove,za nas jako kratke skolske godine.

Ne znam kako je kod vas,ali mi smo vec poceli da se polako pripremamo za maturske ispite. Mozda je,zapravio jeste rano,jer ipak je to tek u maju,ali nasi profesori zele da nas pripreme na najbolji moguci nacin jer smo mi zadnja generacija koja polaze na taj stari nacin.
Polazemo maternji kao obavezan predmet,zatim biramo izmedju matematike i engleskog i onda biramo jos dva predmeta koja polazemo usmeno.
Kako je ovo tromjesjecje za sve maturante dosta kratko,vec su nam zakazali kontolne i pismene i odredili datume za odgovaranje.

Takodje,pored skole,idem i na Cambridge i pocela sam od 7 stepena,a ima ih 9. Cambridge sam upisala da bih sto vise usavrsila znanje engleskog jezika a i ta diploma mi znaci i za faks i za posao. Nimalo se ne kajem,grupa i profesor su super. Predavanja su svakog utorka i cetvrtka od 20:00-21.30.

Takodje tokom nedelje sam imala dosta rodjendana,medju kojima je i 18. rodjendan mojoj najboljoj drugarici! Sve u svemu super sam se provela!

Pocela sam da gledam seriju Reign,nju sam jaako davno malo gledala,ali ne od pocetka,pa sam zato odlucila da ovaj put pogledam kompletnu seriju.


Znam da ovaj post nije najinteresantniji,ali sam ga napisala jer znam da medju vama ima mnogo onih koji su tek krenuli u srednju skolu,pa me interesuju vasi dozivljaji.

Kako je vama protekla prva nedelja skole?

13 коментара:

  1. Veoma zanimljiv post!Nama su već krenuli da zakazuju testove za ovu nedelju :(

    https://wwwthebeautyjournal.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Ovaj mjesec idem posle podne u školu što je bolje jer ne moram jako rano da ustajem pa ću se valjda privući do sledećeg meseca. Nova školska godina i nova sr.nja.. hahah A imamo i nekog novog profesora koji je polu lud,a predaje dva predmeta i takoc..
    Naprotiv, interesantan post. 😃

    Milicaimp.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Zanimljiv post! Drago mi je što pored škole ideš na engleski značiće ti i ta diploma dosta sigurno! :)
    Pogledaj moj novi post:
    www.minniearts.com

    ОдговориИзбриши
  4. Reign is one of my favorite period drama as well :)

    Marina W
    https://waitmarinawho.blogspot.com/2018/09/a-day-in-pattaya-thailand.html

    ОдговориИзбриши
  5. Super post! Ja već nekoliko godina idem na engleski i sigurna sam da će ti znanje stečeno tamo značiti.😊

    Snowflake's diary

    ОдговориИзбриши
  6. Interesantno,zelim ti puno srece za kraj!

    ♥ MOJ BLOG! - Your Own Blog ♥ ( https://own-bloger.blogspot.com/ )

    ОдговориИзбриши
  7. Zanimljiv je post, ne brini. :) Želim ti puno sreće ove godine, jer je jako bitna za tebe. :)

    Prošli post: http://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/09/odgledani-filmovi.html
    Novi post: http://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/09/kupljini-proizvodi-lily-drogerie.html

    ОдговориИзбриши
  8. Post mi je bio jako zanimljiv i predlažem ti da pišeš češće na ovu temu. Što se tiče maturske i sve što ide uz to, srećno. Takođe, dopada mi se što ideš na Cambridge i usavršavaš engleski, jer sam i ja, kakve slučajnosti, nedavno počela s tim, samo na Oxfordu i za sad mi se jako dopada. :D
    Sve u svemu, interesantan post. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Moja protekla sedmica nije bila ni blizu zanimljiva kao tvoja, zapravo je daleko od toga, jer sam još uvijek na raspustu i ne radim ništa. Sretno sa školom i gledanjem serije, ja ovu nisam gledala, ali čini mi se da sam čula za nju

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  10. Vrlo zanimljiv post, želim ti srećan početak nove školske godine. :)

    https://dnevnikljepote.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Lovely post! I love the background and design of your blog :)
    xoxo
    Lara

    www.verylara.com

    ОдговориИзбриши
  12. OMG! Tako dugo sam tražila kako se zove ova serija i sada sam je pronašla. Sigurna sam da ću provesti mnoge noći gledajući je. Hvala ti, a post je bio zaista divan kao i tvoja nedeljaa.

    Adda's Life | Prelistavanje Hej magazina - Septembar 2018

    ОдговориИзбриши

HAUL!!!

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog!! 😃 Kako je vec pocela sezona snizenja,ja i moja najbolja drugarica,vjeciti partner u kupovini, sm...