Translate

четвртак, 20. септембар 2018.

MINI HAUL!

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog! 😃

Za danasnji post sam odlucila da vam pokazem par stvarcica koje sam kupila. 😃



Prva stvar su ove tamne teksas farmerke visokog struka. Ja obooozvam visoki struk i na pantalonama,suknjama... Udobne su i imaju dosta elastina tako da ne stezu. Inace,izvinjavam se sto su na slici kao neke stolice i jos par stvari,ali bratova soba je u fazi krecenja,a sve stvari su tu stavili i tako mi zauzeli mjesto slikanja,a jedino je ovdje svjetlo dobro.




Sledeca stvar su ove crne cizmice! Obozavam ovakve modele,prakticne su,samo se navuku,a preudobne su! Imam i bordo ovakve,njih sam uzela prosle godine.





Sledece su ove duboke sive patike. Unutra imaju postavu,mekane su,preudobne,ali nisu za kisu. Meni su licno preslatke,a generalno volim sivu obucu zimi.


I poslednje su ova 4 para koja mindjusa koja dodju zjedno,kupljene su uStradivariusu.


Ovo su mi omiljene i prvenstveno sam zbog njih kupila ovaj set. Ovaj model mi se strasno dopao kad sam ga prvi put vidjela kod youtuberke Lepa svaki dan,samo sto su njene zlatne.


Zatim ove,neke malo deblje alke,lijepe su i slatko stoje.


Ja ovo zovem polualkama,ni tamo ni ovamo. Za moj ukus su sitne,ali opet ne stoje lose.


I poslednji par,par koji se meni najmnje dopada,sumnjam da cu ih nositi,previse su mi kicaste i napadne sa svim tim kruzicima.

To bi bilo to,nadam se da vam se dopao post! 😃

15 коментара:

  1. Prelepe si stvari kupila!Obožavam alke, ove malo deblje su predivne. :)

    The Beauty Journal

    ОдговориИзбриши
  2. Prve cizmice su mi savrsene!Mada meni se sve iskreno svidja,volim ovakve haule!Odlican post,a o alkama i da ne pricam koliko ih o b o z a v a m!

    Ilmaha |Zapratite♥️

    ОдговориИзбриши
  3. Farmerke su super, crne čizmice imam iste, #twins!! Super post draga! 😍😍😍❤❤❤❤❤❤

    Vildana from Living Like V

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post!Slike su ti predobre.Farmerice u prve čizmice su prelepe.I ja volim praktičnu obuću,jer mi treba večnost da se zapertlam.Mislim,kad bih se otpertlala jednom u životu i izula kako treba,to bi bilo drugačije.Sve u svemu,sjajan post draga!❤

    https://thecword0.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  5. Those are really cool boots! Lovely earrings too. Love your style, dear!

    Marie
    The Flower Duet

    ОдговориИзбриши
  6. Kupila si super stvari. Traperice mi se jako svidaju, ja takoder jako volim visoki struk. Prve cizme super izgledaju, mislim da ces ih moci na sve kombinirati. Volim vidjeti nausnice kakve si kupila, vidjela sam jedne slicne i zao mi je sta ih nisam uzela, mislim da mogu podici kombinaciju.

    beautybydorotea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Kupila si sjajne stvari! Najvise mi se dopadaju crne cipele, mozes ih nositi us mnogo razlicitih kombinacija. Ja ih takodje imam, samo sto su moje od drugog materijala ♥ Divan post!

    Give me some love - My blog

    ОдговориИзбриши
  8. Haul je odličan i sve mi se jako dopada. Super izbor. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Bok! Super su ti stvari, stvarno mi se sviđaju trapke!!! Zakon su!!

    Zaprati me 😊 😄
    http://angel1752.blogspot.com/2018/09/knjige-moj-svijet-moj-zivot.html?m=1

    ОдговориИзбриши
  10. i love those shoes:) so gorgeus:D follow:) hope U follow back:)

    ОдговориИзбриши
  11. Predivan post,draga.Imas sjajan blog!

    ellidasworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Čizmice su mi predivne i baš su moj stil. Obožavam takve modele. :)

    PS: Bilo bi mi drago kad bi me podržala na jutjubu i zapratila me, link je dole. ♡

    TFS: A Little Part Of My Morning Ritual | YouTube: Potroši Pet Proizvoda Do...

    ОдговориИзбриши
  13. Suepr post, i ja volim farmerke dubokog struka. Moram reći da mi se posebno dopada nakit, iako od nakita nosim samo naušnice, već ih imam gomilu ali toga stvarno nikad dosta.

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  14. Odličan post, jako mi se dopada odabir stvari. Posebno minđuše preslate su mi.♡
    http://advicesandfashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

HAUL!!!

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog!! 😃 Kako je vec pocela sezona snizenja,ja i moja najbolja drugarica,vjeciti partner u kupovini, sm...