Translate

четвртак, 30. август 2018.

SADRZAJ SKOLSKOG RANCA

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog! 😃


Nisam znala sta bih mogla pisati,a kako je skola jako blizu,odlucila sam da napisem ovaj post. Meni je uvjek interesantno da citam ovakve tipove postova.


Sasvim ocekivano,prva stvar su knjige i sveske. Meni inace tata,od samog pocetka moga skolovanja kupuje sveske,sam bira boje,slike na sveskama... Tako da j ne znam jesam li ikada sama birala,mada mi ne smeta,uvjek odabere lijepe,a on voli da dodje sa priborom pa da me iznenadi. Mada uvjek kupi mnooogo vise nego sto treba.


Sledeca stvar su ove tehnicke stvari potrebne za skolu. Uvjek nosim normalne hemijske i jednu u boji zbog tih nekih bitijih definicija. Naravno,imam i ove male blocice i zuti marker. Ja inace ne nosim pernicu,nego sve stavim u dzep od ranca. 😜




Sledeca stvar je moj neseser gdje nosim tako neke stvari ne vezne za potrebe skole. Uvjek nosim rezervni sjaj ili karmin da popravim onaj koji vec imam. Zatim je tu krema za ruke,jer strasno mrzim suve ruke. Imam i gel za pranje ruku,kad dodje vrijeme odmora i da se jede,lijepo je makar malo ocistiti ruke. Imam takodje ogledalo,labelo i malo pakovanje vlaznih mramica,kao i obicne papirne,ali ali nisam mogla da ih pronadjem za slikanje. 😜


I poslednja stvar su slusalice jer ipak treba prekratiti vrijeme na putu do skole i naravno novcanik,bez njega nikuda. Takodje imam i rezervnu traku za kosu,ona je trebala biti na prethodnoj slici ali sam je zaboravila staviti.

I to bi bilo to.  Mozda i nije neki najinteresantniji post,Ali mislim da ce biti sledeci. Mozede ocekivati veliki haul.

Kakav je sadrzaj vaseg ranca? Da li se puno razlikuje od mog?


7 коментара:

  1. Ja npr. uopšte ne nosim novčanik, pare ubacim u peronicu, a onda u džep, to je bezveze normalno. A o neseseru da ne pričam, ne nosim ni novčanik, a ne njega. Mada sad iskreno mislim da bi trebalo, uvek mi zatreba nešto od toga iz njega, a nemam. Moram da kupim neki mali neseser :D Interesantan post ♥

    milicaimp.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Post je super i zanimljiv. Dopada mi se što si odlučila da ga napraviš, jer volim ovakve tipove postova. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Općenito volim čitati ovakvu vrstu postova tako da je ovaj bio baš zanimljiv. Ja također nosim kremu za ruke jer ne podnosim kad su mi ruke suhe.

    Isabela Breber

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post, moram da dodam da sam oduševljena tvojim rancem. Zapratila sam tvoj blog, ako želiš uzvrati mi.

    https://medinabeslagic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Super post. I ja sam u školu nosila slične stvarčice, osim kozmetičke torbe, nikada mi nije bila potrebna, eventualno ponesem labelo

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  6. Sudeći po knjigama vidim da i ti krećeš u 4. razred srednje škole baš kao i ja pa smo izgleda vršnjakinje hehe. Inače, baš je kul što ti tata kupuje pribor, ja ne bih nikad mogla to da poverim moj jer mi verovatno ne bi izabrao motive svezaka i pribor koji se meni dopada tako da to radim sama. No, tvoj pribor mi se baš dopada i skroz je nekako girly. Srećna nova školska godina draga moja i puno uspeha u njoj. :)

    www.iammilitza.com

    ОдговориИзбриши

HAUL!!!

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog!! 😃 Kako je vec pocela sezona snizenja,ja i moja najbolja drugarica,vjeciti partner u kupovini, sm...