Translate

недеља, 19. август 2018.

MAKEUP COLLECTION: #3 + Q&A NAJAVA

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog! 😃


Ovo je treci dio makeup kolekcije i ujedno i poslednji. Mozda ce ovaj biti najdosadniji,jer nemam toliko proizvoda i ne volim da bas eksperimentisem sa proizvodima za lice. Ukoliko mi se dopadne jedan puder ili rumenilo,onda mu zaista ostajem vjerna i ne zelim da ga mjenjam.




Obozavam ovo revolution rumenilo,znam da ne izgleda bas jako pigmentovano,ali sam ja izuzetno blijeda i moji se profesori nekada uplase da li sam dobro. 😝 Uglavnom,meni ova nijansa odgovara,da mu jako lijepu boju,zarumeni mi obraze jako lijepo,
 cak ima u sebi nekog sjaja.




Catrice glow highlighter powder 010- oboooozaavam ovaj hajlajter. Toliko se lijepo sija na obrazima,a nije prenapadno. Ne 
 volim bas tako jake hajlajtere kad se iz aviona vidi da sijas. Ovaj daje jako lijep i diskretan sjaj,a nije neupecatljiv. Jako lijepo izgleda i kad se stavi u ugao oka.



Essence stay all day longlasting concealer- 10 natural beige
Essence camouflage full coverage concealer- 05 ivory
Kao sto vidite,oba korektora su Brenda essence. Oba podjednako volim,i jako mi lijepo pokrivaju sitne nepravilnosti,za podocnjake ne znam,jer ja ih gotovo i nemam. Koristim ih i na kapcima prije sminkanja. Zaista su mi odlicni!



PRO-FIX  ILLUMINATING FIXING SPRAY- ja ovaj sprej ne prskam po licu nekako imam averziju prema tone,ali ga koristim za sjenke,tacnije naprskam cetkicu kada zelim da se bolje pokupe sljokice sa neke sjenke i za tu svrhu mi je sasvim korektan.



Catrice all matt plus shine control make up,mattifying,longlasting oil free- 15 vanilla beige - na ambalazi pise da traje 18 sati,to ne bih mogla da potvrdim jer ga 
 nisam nosila nikad toliko dugo. Uglavnom,jako volim ovaj puder,jer se ne vidi na licu toliko pretjerano,a prekriva sasvim solidno. Ne volim kad se djevojkama bas onako jako vidi puder i kad im lice izgleda umrljano. Ja nemam neke velike nepravilnosti na kozi tako da meni nije potrebna neka prejaka i potpuna prekrivna moc.




Miss sporty mini me eyeliner 010 black raven- ja sam zaista nesposobna da koristim pravi tecni ajlajner i zato se uvjek prije 
 odlucim za olovke jer mi je lakse da ih nanesem,a i skinem kasnije. Dopada mi se sto ova olovka nije na ostrenje vec na odvrtanje.


Rimmel wake me up- ja ovu maskaru oboooozaavam! Ovo mi je 4 pakovanje. Ja zaista imam problem da nadjem lijepu maskaru koja mi odgovara i koja mi nece slijepiti trepavice. Ovu maskaru je prvo kupila moja majka i odmah nakon prvog nanosenja rekla da joj trepavice izgledaju kao paukove nozice. 😝 Medjutim kad sam je ja probala,potpuno druga prica-prelijepo odvojene i uvijene trepavice. Od tog dana smo ja i ova maskara nerazdvojni! Ne stavljam mnogo slojeva jer prirodno imam duge i guste trepavice.

To bi bilo to. Nadam se da vam se dopao post.

Postavljajte mi pitanja za Q&A,post sa odgovorima izlazi sledeceg ponedeljka.

Da li ste probali neke od ovih proizvoda i sta vi mislite o njima?

10 коментара:

  1. Super post. Sve si lijepo i detaljno opisala i iznijela svoje dojmove o svakom proizvodu.

    Pitanja za Q&A
    1. Vidiš li se jednog dana kao uspješnu blogericu?
    2. Koje je tvoje najdraže godišnje doba i zašto?
    3. Omiljeni pjevač ili pjevačica?
    4. Koji je tvoj najveći uspjeh do sada?
    5. Koje youtubere pratiš?

    Isabela Breber

    ОдговориИзбриши
  2. Super post i odlična make up kolekcija.Evo pitanja:

    Kako i zašto si započela s blogovanjem?
    Omiljeni film i serija?
    Čime bi voljela da se baviš u budućnosti i koji je tvoj posao iz snova?
    Omiljeni blogovi?
    Pjesma koju trenutno najviše slušaš?
    Omiljeni bend/muzička grupa?
    Hobiji?

    Jedva čekam Q&A,jer si mi jako draga blogerka i zanimaju me tvoji odgovori. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Super post! Ni ja nisam opsednuta kupovanjem proizvoda za lice, više sam koncentrisana na karmine i senke za oči. "Revolution" i "Catrice" obožavam, tako da ću definitivno pogledati ove njihove proizvode. Ovaj ajlajner je sigurno dobar, žao mi je što više nema "Miss sporty" proizvoda.

    -Pitanja za Q&A:
    1) Šta si u horoskopu?
    2) Da li više voliš da slušaš domaću ili stranu muziku?
    3) Da možeš da živiš u nekom filmu, koji bi izabrala?

    http://jednostavnoana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Predobar post svidjaju mi se jako proizvodi koje se navela ii evoo nekoliko pitanja
    Sta te je inspirisalo da napravis blog?
    Da li imas brata ili sestru?
    Serija koju trenutno gledas ili neka koju najvise volis?

    Zapratila sam tvoj blog i vidim da je jako dobar ja sam nova u ovome i dobro bi mi doslo maloo podrske Visit my blog

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post i sama make up kolekcija. Probala sam dosta make up-a, ali baš navedene proizvode nisam. :)

    1. Da li ti je blogovanje hobi i da li bi volela jednog dana da postaneš uspešna blogerka?
    2. Da li se baviš nekim sportom?
    3. Šta te u životu najviše inspiriše?
    4. Koju vrstu muzike najviše voliš?
    :))

    Pogledaj moj novi post:
    www.minniearts.com.

    ОдговориИзбриши
  6. Divan post draga! Koristila sam 05 Ivory korektor neko vrijeme i stvarno je odlican! Maskara i hajlajter mi izgledaju kao jako dobri proizvodi i sigurno cu ih isprobati cim ih pronadjem!♥

    Koji ti je cilj u zivotu?
    Da li namjeravas da se prema blogu odnosis kao prema poslu i sta ocekujes od njega?
    Koje blogove redovno pratis?


    Novi post je na mom blogu pa ako zelis procitaj I ostavi komentar! ♥
    GLOWLLIE

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post draga! I sama sam isprobala neke od ovih proizvoda a neke cu morati nabaviti jer si mi bas privukla paznju s njima :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  8. Eto bar nisam jedina koja je pale as haell... Jako dobre proizvode, a kolekcija ti je sve u svemu odlicna i prakticna. x)

    Pitanja za Q&A:
    Jel postoji prica iza ime bloga? Ako da, koja je?
    Jesi li osoba koja voli youtube? Koje youtubere pratis?
    Horor ili romantika?
    Originalno, ili ono sto je u trendu?

    Radujem se Q&A-om, volela bih znati vise o tebi<3
    A free soul.

    ОдговориИзбриши

HAUL!!!

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog!! 😃 Kako je vec pocela sezona snizenja,ja i moja najbolja drugarica,vjeciti partner u kupovini, sm...