Translate

петак, 10. август 2018.

MAKEUP COLLECTION: #1

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog! 😃


Ja zaista obozavam sminku i sminkanje,te sam odlucila da vam predstavim tu svoju makeup colekciju koja nije nesto pretjerano ogromna. U prvom djelu cu vam,kao sto vec vidite predstaviti pokazati moje karmine,sjajeve,olovke... I izvinjavam se ako su lose slike ali mi je asistent bila moja sedmogodisnja sestra pa se mozda ne vidi sve najbolje.


Essence shine shine shine wet look lipgloss- ja nisam neki veliki ljubitelj sjajeva za usne,medjutim ovaj sjaj mi se zaista svidja jer nije ljepljiv sto je slucaj sa vecinom. Ima zaista sitne sljokice,ali se na kameri to ne vidim tako taking da nisam radila swatch. Volim da ga stavljam jer da neku punocu usnama i nosimga kad zelim neki "njezniji" izgled.


Essence matt matt matt longlasting lipgloss- jos jedan mat sjaj/tecni ruz. Obozavam ga,i inace sam ljubitelj mat karmina,sjajeva. Ovaj ne isusuje usne,a boja je jako lijepa,neka izmedju nude i smedje- ne znam da objasnjavam boje 😜  Prelijepo igleda na usnama,nista napadno a opet lijepo. Volim da ga nosim kad imam neku jacu sminku na ocima.


Essence matt matt matt longlasting lipgloss- haha,evo opet essence 😜 Medjutim ovo je potpuno razocarenje. Ne znam koliko se vidi na slici,ali ovo je bordo boja. Trebao mi je neki takav karmin i posto sam bila odusevljena sa prethodna dva rekoh da kupim i ovaj. Ali ovo zaista nista ne valja. Uzasno se nanosi na usne i to neravnomjerno,na sredini usne boja uopste i ne ostaje,brzo se oguli-ma prosto uzas! Ali mi je dobar za jednu stvar,i mozda je glupo ali ja ga koristim kao sjenku za oci- ne bi vjerovali kako se dobro blenda i za razlikuju na usnama na ocima dugo traje i ne razlikuje se od sjenke.


Maybelline superstay- RULER 80- ovo je nesto sto zaista obozavam. Boja je preeedobra,ali na slici uopste ne ispada kao uzivo. Taman je,ali mi je to super kada me mrzi da se sminkam,samo stavim maskaru i njega i gotova sam. Lak je za nanosenje,ima dosta preciznu cetkicu i dugo traje-nista ga ne moze pomjeriti kad ga stavite,ni hrana ni pice. Malo se teze skida,ali ja stavim malo vazelina i onda sklonim tuferom. Ne isusuje mi usne iako sam to ocekivala.



Eveline cosmetics million dollar lips- obozavam karmine eveline cosmeticsa. Ovaj je u crvenoj boji i jako dugotrajan sto me bas iznenadilo. Kao i maybelline,ne pomjera se bez obzira sta jeli i pili,samo sto mi je ovaj malo suvlji,ali mi ne smeta,jer uvjek prije karmina nanesem labelo. Meni se samo ne svidja sto se natpis sa pakovanja brzo ogulio pa ne izgleda lijepo.


Eveline cosmetics 480- sad smo presli na karmine. Ova je prelijepa,njezna nude boja,ima blagog sjaja i prelijepo izgleda na usnama. Na kameri se boja ne vidi tako da nisam ni radila swatch.


Eveline cosmetics creamy color- ovo mi je mozda jedan od omiljenih karmina,sto zbog pakovanja sto zbog boje. Nazalost,ni jedna boja ne ispada lijepo na kameri i zao mi he zbog toga. Ovaj karmin nije mat,kremast je i jako lijepo izgleda a i dugo traje,ali nije bas mnogo izdrzljiv-mora se popraviti nakon jela/pica. Ovo je neka prelijepa,zagasita roza-da ne objasnjavam,vidite i sami (barem se nadam da vidite).


Essence matt matt matt 07- prelijepa ljubicasta boja,obozavam je. Dugo traje,malo isusi usne ali nista strasno.


Catrise ultimate matt 020- jako lijep karmin,pakovanje je dosta tesko. Medjutim ja i karmin nikako da se "sprijateljimo",100 puta mi je ispao iz ruke,polomio se... A bas mi je zao jer je boja prelijepa na usnama,pravo ljetnja. Moracu da uzmem novo pakovanje ovog istog,jer sam ovaj karmin unistila. 😢


Rimmel Kate 08- super je karmin,skoro sam ga potrosila,prelijepa nude-roza boja,kremast je i prelijepo izgleda na usnama,stopi se sa bojom koze,tacnije bojom vasih usana.


Rimmel paradise 050- ovo mi je omiljeni smedji karmin,na ruci ne izgleda tako,ali na usnama je dosta intezivan i bas se vidi da je smedja boja. Inace jako volim rimmel karmine.




Golden rose lipstick crayon 11- obozavam ove kao malo vece olovke. Ova je neka smedje cigla boja,mnogo lijepo izgleda na usnama,mat je ali ne isusuje.

Golden rose lipstick crayon 05- ljubicasta,ali ista stvar kao sa bordo essence sjajem. Kupila sam ga jer mi se prethodni super pokazao,ali ovaj uopste ne valja. Tako je blijed! Na nekim mjestima mi bude ok,na nekima ne mogu da ga stavim koliko god upirala... Istina,njega nisam probala na ocima. 😜



Ja ne kupujem puno olovaka za usne,obicno uzmem par neutralnih koje mi se manje vise slazu uz sve karmine.

KOST full color lip pencil 53- to je prva boja na ruci,smedja. Odlicna je olovka,kremasta,ne volim kada su suve,lako se ostri.

Aura 43- druga na slici,crvena,odlicna. Aurine karmine bas i ne volim.

KOST full color lip pencil 63- treca na slici,ljubicasta,sve pohvale kao i za prethodnu.

Malena lipliner pencil 211- cetvrta na slici. Uopste mi se ne dopada,nije ni boja nesto ali to je najmanje bitno. Lomi se,ne mogu lijepo da uokvirim usne,a nemoguce ju je naostriti.

Golden rose dream lips lipliner 525- peta na slici,odlicna je,kremasta.

To bi bilo to. Nadam se da vam se post dopao.

Jeste li vi probali neke od ovih stvari i kakvo je vase misljenje?


15 коментара:

  1. Slažem se s tobom za Essence Matt longlastig lipglos, ne nasosi se ravnomjerno i brzo se guli.Odličan post. <3

    Isabela Breber

    ОдговориИзбриши
  2. Ne šminkam se,ali ima vremena,tek mi je 15 godina.Ali mi je bilo zanimljivo čitati ovaj post,pogotovo jer mi mnogi proizvodi djeluju kvalitetno.I uvijek su mi se matt karmini dopadali.Odličan post.:)

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Svaka boja je lepa. Dopada mi se tvoj izbor.... ljubac

    Pracenje za pracenje? <3

    http://www.ioannesstyle.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Super post! Od svega navedenog koristim samo Golden rose olovku u svetlijoj nijansi i odlična je.

    snowflakesdiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post, baš se radujem narednim postovima koji slede. Imaš divnu kolekciju proizvoda za usne i dopadaju mi se nijanse koje poseduješ jer su skroz u mom fazonu. Btw. Podstakla si me da kupim još olovaka za usne jer me je prosto sramota da ih jedva i koristim pa posedujem samo jednu. xD
    Inače preslatko je što ti je sestrina ruka na fotkama i što ti je pomogla sa svočevima! ♥ Šta bih ja dala za takvu pomoć. :)

    www.iammilitza.com

    ОдговориИзбриши
  6. Vidim da baš voliš roze boje i tako te tonove, što totalno podržavam jer mnogo lepo stoje svima!

    Novi post: Parižanke i Francuska | Instagram

    ОдговориИзбриши
  7. Sjajan post! Ruževi su mi najdraži dio kolekcije. Ovi Essence tekući ruževi su mi super, imam oba iz posta, jedino što mi se ne sviđa je to što se u drogerijama lako otvaraju pa ih je vjerojatno netko već koristio prije vas. :( I da, neravnomjerno se nanose, ali su mi inače super tako da ih koristim često.

    Pink Is My Soul

    ОдговориИзбриши
  8. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  9. Draga, jako mi se svidja ovaj post, odlicna kolekcija ruzeve x)

    http://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Divna kolekcija ruževa, najviše mi se dopadaju ovi golden rose, kao olovke

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  11. Divna kolekcija. Obozavam GR ruzeve u olovci.

    http://glamfashioncat.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши


  12. Hi, Im a new follower on your blog from gfc ...
    I hope you will be back ...
    www.dlkgzr.com

    ОдговориИзбриши
  13. Morate uhvatiti i saznati o varanje partneru; trebate pomoć špijunu i pratiti bilo koga, pratiti GPS lokaciju, trebate pomoć oporaviti izgubljenu lozinku, trebate pomoć ukloniti neželjene sadržaje s interneta, popraviti i popraviti loše kreditne rezultate, izbrisati novčane kazne i naknade, zaštititi se od cyber napadača, pratiti i pratiti što vaš djeca su na internetu i društvenim medijima i još mnogo toga možete učiniti za vas. Pronađite: ego.sum.solution (at) gmail (dot) com za pomoć svim vašim špijunskim i hakerskim potrebama. On je najbolji

    ОдговориИзбриши

HAUL!!!

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog!! 😃 Kako je vec pocela sezona snizenja,ja i moja najbolja drugarica,vjeciti partner u kupovini, sm...