Translate

понедељак, 27. август 2018.

Q&A - odgovori

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog! 😃

Znam da je post trebao izaci ranije,ali nisam imala vremena,citav dan sam u nekoj trci i tek sad sam nasla malo vremena. Uglavnom,evo odgovora na vasa pitanja!

1. Vidis li se jednog dana kao uspjesnu blogerku?

E sad,ja sam ovaj blog zapocela kao hobi i iz ljubavi,i dok good budem pisala trudicu se maksimalno. Iskreno,nadam se da cu jednoga dana biti uspjesna blogerka jer je to rezultat truda koji ulazem u blog i ne samo ja,vec i ostale blogerke.

2. Koje je tvoje najdraze godisnje doba i zasto? 

Ljudi moji,ja obooozavm zimu. Jedan od razloga je to oblacenje. Uvjek sam mislila da su najljepse zimske stvari,svi ti dzemperi,rolke,kape,jaknice.... toliko toga za kombinovanje.
Drugi razlog je taj neki ritual koji sam imala kao mala sa tatom. Zimi bih ustala jaako rano i onda je on za men lozio vatru,kuvao mi caj,umotavao me u cebe i onda bi zajedno gledali crtani i tako svakoga jutra.


3. Omiljeni pjevac ili pjevacica?

Nemam omiljenu pjevacicu,ali obozavam Ed Sheerana.


4. Koji je tvoj najveci uspjeh do sada?

Uh,pa ne znam. Iskreno,ja sam ponosna na svaku svoju malu pobjedu u zivotu. Znam da je mozda dosadno,ali zaista sve smatram za uspjeh,sve te neke sitnice- polozen ispit,dobra ocjena,pohvala,predstava... Nemam sad bas neku vauuuu stavr za koju bih mogla reci - e to je moj uspjeh. Mada,zivot je ispred mene i sigurna sam da ce se mnogo toga desiti. 😃

5. Koje youtubere pratis? 

Ja sam prije pratila dosta stranih youtubera,medjutim dosadili su mi i sad pratim uglavnom nase- Taste of fashion,Sofija Grijak,Nadja Stanojevic,Sara Stankovic,Naida,Tamara Krsmanovic,Ana 2 cats,Uvrnuti sotovi....

6. Kako i zasto si zapocela sa blogovanjem?

Ja jako dugo citam i pratim blogove i uvjek sam se pitala kako bi to bilo,ali nikad nisam nesto ozbiljnije razmisljala o tome. Medjutim ova godina mi je u tom nekom fazonu probaj pa sta bude,te sam tako i ja odlucila da pocnem sa ovim i iskreno,nisam znala da ce mi se tolikoo dopasti.

7. Omiljeni film i serija?

Vec sam pomenula u nekom postu moje omiljene filmove. To je definitivno "Drustvo mrtvih pjesnika". Sto se tice serija ne gledam ih puno,ali recimo "Igra prijestola".


8. Cime bi voljela da se bavis i koji je tvoj posao iz snova?

Ovo se kod mene svakodnevno mjenja. Voljela bih da imam neki dobar posao,da sazivam sastanke,putujem... Ne znam,voljela bih necim da upravljam. Takodje sam mastala o tome da imam svoj casopis. Ko zna sve je moguce. Voljela bih da se bavim medjunarodnim odnosima,tako da razmisljam o tom smjeru na fakultetu. Mislim da bas i nisam dala konkretan odgovor. 😜

9. Omiljeni blogovi?

Sve blogove koje pratim jako volim i ne bih mogla da izdvojim par njih,tacnije sigurna sam da bih nekoga zaboravila da dodam na tu listu.

10.  Pjesma koju trenutno slusas?

Ja sam opsjednuta u zadnje vrijeme filmom "The greatest showman" i sve pjesme mi se toliko dopadaju,ali bih izdvojila "A million dreams" slusam je bukvalno svakoga dana.


11. Omiljeni bend/ muzicka grupa?

Pa ne znam bas,volim The Wanted,Little Mix,Leksington,Amadeus bend.... Ja i inace tesko mogu da odredim bas sad ko mi je omiljeni bend,glumac,pjevac...

12. Hobiji?

Ja nista ne treniram tako da nemam tu vrstu hobija. Naravno tu je blog,za par dana krecem na Kembridz i pocinjem od 7 stepena. Ne znam da li se to racuna u hobi,ali posto moj tata radi u pozoristu ja svakog dana idem na predstave i nikada mi ne dosadi,znam vec sve napamet i moj tata ne razumije tu opsesiju. Ali jajednostavno obozavam pozoriste,moment kad se zamrace svjetla,ta atmosfera dok vlada predstava,aplauzi... Tako da sam odlucila dadok studiram istovremeno i radim tamo.
Naravno,kao i svi slusam muzikiu,citam,gledam filmove....

13. Sta si u horoskopu?

Bik.

14. Da li vise volis da slusas domacu ili stranu muziku?

Iskreno,vise volim stranu,mada slusam i stranu,ali samo te malo starije pjevace,ne dopadaju mi se ovi novi pjevaci i nekako imam osjecaj da svako moze da postane pjevac/ pjevacica imao nemao talenat.

15. Da mozes da zivis u nekom filmu koji bi izabrala?

Bas interesantno pitanje! Ne mogu da se odlucim,mnogo ih je. Voljela bih i da zivim u filmu o Harry Potteru- taman bih mogla da izvodim magiju,letim... Pa i u filmu "The greatest showman" da osjetim tu atmosferu cirkusa ili cak u nekom akcionom pa da bjezim od policije,lude i brze voznje.... 😜

16. Sta te je navelo da napravis blog?

Vec sam odgovorila u 6 pitanju.

17. Da li imas brata ili sestru?

Imam mladjeg brata (15) i mladju sestru (7). Uvjek su tu,spremni da mi otezaju zivot! 😜 Salim se malo.

18. Serija koju trenutno pratis ili najvise volis?

Ne pratim ni jednu,a i kad pocnem rjetko zavrsim. Ali volim serije- "Igra prijestola","Tjudorovi", "Gossip girl", "Seranovi".

19. Da li ti je blogovnje hobi i da li bi voljela jednoga dana da postanes uspjesna blogerka?

Odgovorila u 1. pitanju.

20. Da li se bavis nekim sportom?

Hahaha,ne,ja sam uzaaasno netalentovana po tom pitanju i zaista,ali zaista nesposobna. Svi umiru od smjeha na casu fizickog kad igramo nesto,mogu samo misliti na sta to lici. Cak ne volim ni da gledam utakmice. Potpuno operisana od sporta.

21. Sta te u zivotu najvise inspirise?

Nemam sad neku osobu koja mi je uzor,ali zato su mi moji snovi i ciljevi najveca inspiracija i sve sto radim rdim da bi jednoga dana ti snovi postali java. Mozda je mao bezveze ili klise,ali tako je.

22. Koju vrstu muzike najvise volis?

Strani pop. Mada cak i rep.

23. Koji ti je cilj u zivotu?

Da putujeeeem sirom svjeta! Imate odhovor i u 8 pitanju.

24. Da li namjeravas da se prema blogu odnosis kao prema poslu i sta ocekujes od njega?

Trenutno je za men blog samo hobi i zaista uzivam i toliko mi je lijepo,takodane ocekujem sad nesto posebno niti rzmisljam o tome. Pisem jer to volim. Naravno,nisam ja budala,znam da se od bloga moze zaraditi,ali mi to nije fokus,sto ne znaci da ne bih voljela,jako je lijepo da ono sto volis vremenom i trudom postaje tvoj posao.

25. Koje blogove pratis?

Mnogo njih- sweet dreams,iammilitza,Innisall,Delilah's stories,Snowflake's diary i jos mnoogoo njih.

26. Postoji li prica iza imena bloga?

Naravno. Ovo je nadimak koji mi je dao veoma madtoviti tata. 😜 Obozavam ovaj nadimak,skroz mi je otkacen i  nisam ni sekundi razmisljala o imenu bloga. Imate li vi neki cudni nadimak?

27. Jesi li osoba koja voliyoutube? Koje youtubere pratis? 

Jako volim YouTube,a koga pratim vec sam rekla.

28.  Horor ili romantika?

Haha,ni jedno ne volim bas. Ali ako moram da biram onda romantika. Ne volim horore i ne vidim svrhu filma gdje se malo malo pa okinem od straha.


29. Originalno ili ono sto je u trendu?

Naravno,uvjek originalno. Ne volim ljude koji slijepo prate trendova pa cak i ako I'm to ne stoji ili je jednostavno taj trend bez veze. Ne kazem,volim i ja da pogledam sta je u trendu,ali to ne znaci da ja to moram nabaviti. Vise voli da se neko izdvoji svojom originalnoscu nego da bude samo jos jedan u nizu.

To bi bilo to,puno vam hvala na pitanjima. Trudila sam se iskreno da odgovorim,nadam se da vam se dopada!




11 коментара:

  1. Jako interesantan Q&A, bilo je zanimljivo saznati vise o tebi x)

    A free soul.

    ОдговориИзбриши
  2. Q&A mi se svidio,pogotovo jer ima dosta pitanja na koje bih odgovorila isto.Bilo mi je jako interesantno čitati odgovore. :)

    P.S. Takođe obožavam Game of thrones(ovo sam morala pomenuti) XD

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Super post! Bilo mi je zanimljivo da čitam tvoje odgovore, imamo dosta sličnosti ☺

    Snowflake's diary

    ОдговориИзбриши
  4. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  5. Odgovori su ti stvarno zanimljivi. Ja također nisam baš previše talentirana za sport. :)

    Isabela Breber

    ОдговориИзбриши
  6. Imas dosta interesantnih pitanja,jako mi se svidja!

    ♥ MOJ BLOG! - Your Own Blog ♥ (https://own-bloger.blogspot.com/)

    ОдговориИзбриши
  7. Zanimljiv post. Sviđa mi se jako 😀

    ОдговориИзбриши
  8. Uuu odavde može mnogo toga da se nauči o tebi. :) Samo ću da prokomentarišem ono pitanje u vezi youtube-ra. I ja takođe pratim Bojanu, Sofiju i Milenu & Martu :)

    Novi post na mom blogu: http://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/08/opekotina-ili-make-up.html

    ОдговориИзбриши
  9. Jako interesantan Q&A dosta toga sam saznala o tebi.I ja bih volela da makar na dan budem prebačena u svet Harry Pottera!Da saznam koja sam kuća ustvari,da imam svoj štapić,da se sprijateljim sa učenicima i da upoznam Snejpa.Ok shvatila si da sam opsednuta...Sjajan post zaista!❤

    https://thecword0.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  10. E i ja sam neko vreme razmišljala o međunarodnim odnosima na FPN- u, mada imam još vremena pred sobom, tako da nemam pojma šta ću. Takođe, delimo mišljenje u vezi horora i romantike, jer i jedno i drugo zaobilazim u širokom luku, ali horore baš ono hejtujem, osim ako nemaju jako dobru radnju, a ne puko iskakanje utvara na sve strane.
    Fantastičan post ❤️

    The girl named Ana

    ОдговориИзбриши

HAUL!!!

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog!! 😃 Kako je vec pocela sezona snizenja,ja i moja najbolja drugarica,vjeciti partner u kupovini, sm...