Translate

уторак, 14. август 2018.

MAKEUP COLLECTION: #2

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog! 😃


U danasnjem postu cu vam pokazati sve moje palete,nemam ih nesto previse. Ne volim da ih gomilam,jer znam da sigurno necu koristiti bas svaku paletu. Mada kod nas u Podgorici i Crnoj Gori inace nema bas toliko izbora kao kad je Srbija u pitanju. Znam da  brend Revolution ima prelijepih paleta,korektora i karmina koji kod nas nisu u ponudi i zaista mi je krivo zbog toga.
Uglavnom,da predjemo na post. Kao i prosli put,pomocnik mi je bila mladja sestra.😃


Ovo je moja prva malo veca paleta. Tacnije,on je dosla kao na spratove koji se mogu izvaditi i mojoj majki se nije dopala ova,zbog boja,ona vise voli neutralnije. Nije svaka pigmentisana bas najbolje,ali boje su jako fine.


Makeup revolution London redemption palette iconic- nisam odusevljena ovom paletom,pigmentacija nije tooliko losa,ali postojanost boja na oku i nije bas neka. Neke boje su okej,i koristim ih. Nazalost,obrisala mi se slika sa swatchevima.




Essence all about greys- jedno vrijeme sam bas bila zaludjena srebrnim sjenkama,i to me bas dugo drzalo,sada vise volim i koristim te zemljane,zlatne sjenke. Volim ovu paleticu,iako me ta faza srebrnog prosla,volim ponekad da je koristim i mnogo mi se svidja bjela boja iz ove palete. Inace,imala sam jos dvije boje u paleti- mat crnu i crnu sa sljokicama,ali su mi ispale 😜




I ❤ MAKEUP- naked chocolate- jako volim ove palete. Ova ima 16 sjenki i pigmentacija kao i postojanost je jakoo dobra. Mada mi se boje malo truse i onda sama unutrasnjost palete izgleda prljavo. Vise mi se dopada druga paleta,vidjecete je u nastavku posta. Sve u svemu nije losa.




I ❤ MAKEUP- I heart chocolate- kao i prethodna i ova paleta ima 16 sjenki,ali mi se ova mnogo vise svidja. Boje su mnogo ljepse i cini mi se trajnije,jedino mi se ne svidja ova roza jer se uopste ne vidi na oku,izgleda vise kao neka bez. Cesto je koristim,mada nekako vise zimi,a onu bjelu na proljece i ljeto.




THE BURGUNDY BAR- i poslednja,ali moja omiljena paleta. Kod nas se ne moze naci,ne znam zasto,ali kazu da je uvjek rasprodata,i vise ne se ne narucuje. Tako da sam bila preeeesrecna kad mi ju je tetka donjela 😃 Obozavam je,i primjetila sam da se mnogo ljepse nanosi prstima i tada sve ove sljokice i sjaj mnogo vise dodju do izrazaja.

To bi bilo to,iskreno se nadam da vam se post dopao.

Da li i vi koristite neke od ovih paleta i kakvo je vase misljenje?

12 коментара:

  1. Great post, love the photos :)
    Hope you can leave a comment on my last trip to Gardaland --> http://howaboutjourney.blogspot.com/2018/05/gardaland-italy.html

    ОдговориИзбриши
  2. Prekrasne palete! Ja koristim najviše Essence palete, iako mi smeta što se dosta truse.

    Pink Is My Soul

    ОдговориИзбриши
  3. Ni ja nemam nešto mnogo paleti, ali sam verna brendu Makeup Revolution i Revolution Pro, ali i brendovima poput the Balm-a, essence-a itd. Baš mi se dopadaju tvoje palete i sigurno ću i ja uskoro nabaviti neku od ovih čokoladnih jer deluju vrhunski. Jedva čekam naredni deo tvoje Makeup kolekcije. Sviđa mi se ovaj serijal! :)

    www.iammilitza.com

    ОдговориИзбриши
  4. Do you need to catch and find out about a cheating partner; need help spy and track on anyone, track GPS location, need help recover lost password, need help remove unwanted content from the internet, fix and repair bad credit score, erase fines and fees, protect yourself against cyber attackers, track and monitor what your children are up to on the internet and social media and many more can be done for you. Find: ego.sum.solution (at) gmail (dot) com for help to all your spy and hack needs. He is the best

    ОдговориИзбриши
  5. Palete su odlične i jako mi se dopadaju,a prva mi se najviše dopada što se izbora boja tiče.Odličan post.:)

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post :)

    ОдговориИзбриши
  6. Divne fotke!
    Ako želiš možeš mi uzvratiti follow i pogledaj dva poslednja posta!❤
    Sara Pokorni

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post. Ja sam veoma radoznala osoba, koja obožava šminku, tako da volim ovaj tip posta. Zapratila sam te. :)

    Dnevnik Ljepote

    ОдговориИзбриши
  8. Predivna kolekcija paleta! Jako mi se sviđa tvoj post i što si sve detaljno predstavila!

    http://www.exclusivebeautydiary.com

    ОдговориИзбриши
  9. Super post, za oko mi je zapala Naked Chocolate paleta koju već neko vrijeme želim da kupim. ;)

    Nestvarni svijet blogerke

    ОдговориИзбриши
  10. Odlična recenzija. Koristim ovu Naked Chocolate paletu i prezadovoljna sam. :)

    Pogledaj moj novi post
    www.minnieart.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Nice collection, I love the I heart makeup palettes ^^
    xx

    ОдговориИзбриши
  12. Revolution palete također koristim zaista su odlične! Super recenzija!
    :* <3

    https://bodyfashionblender.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

HAUL!!!

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog!! 😃 Kako je vec pocela sezona snizenja,ja i moja najbolja drugarica,vjeciti partner u kupovini, sm...