Translate

уторак, 7. август 2018.

MOJI OMILJENI CITATI!

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog! 😃

Kao sto sam vec pomenula,jakooo volim da citam i uvjek zapisujem citate u moju svesku. Stoga zelim da vam se izvinim sto ovaj post nece imati slike,ali ja vise volim da ih zapisujem iz knjiga nego da cuvam neke sa interneta.


"Covjek samo srcem dobro vidi. Sustina se ocima ne moze vidjeti."
  Mali princ- Antoan de Sent Egziperi

"Odlika nezrelog covjeka je da zeli da casno umre za neki cilj,dok je odlika zrelog covjeka to da zeli smjerno da zivi za neki cilj."   Lovac u zitu- Selindzer

"Smrtan stvor od jada sudjenih uteci ne moze."
  Antigona- Sofokle

"Ali bolje kad boli istina,nego kad utjehu pruza laz."
  Lovac na zmajeve- Haled Hoseini

"Cesto se previse utapamo u samosazaljenje. Prepustamo se gubicima,patnji,prihvatamo njihovu neumitnost,cak ih dozivljavamo kao nuznost. Kazemo,zivot ide dalje."   
 Lovac na zmajeve- Haled Hoseini

"Svako ima u svojoj dusi svoje jezivosti." 
  Ana Karenjina- Tolstoj

"Niko nije zadovoljan svojim polozajem,ali je svako zadovoljan svojom pamecu."
  Ana Karenjina- Tolstoj


"Ako zelis da budes pobjednik,moras da prestanes da bjezis."
  Izazivanje sudbine- Nora Roberts

"Ne dozvoli drugima da upravljaju tvojim putem. To je tvoj put i samo tvoj- drugi mogu ici s tobom,ali niko ne moze ici umjesto tebe."
 Indijanska izreka

"A kad pomislis da ne mozes vise,moras da pamtis da ces to da prezivis."
 Dug put kuci- Danijela Stil

"Svaki cin ima posljedicu. Po mom misljenju,svjet je podjeljen na ljude koji to uvidjaju i donose odluke u skladu sa sa tim,i one koji se prosto prepustaju onome sto im stvara dobar osjecaj u datom trenutku."
 Poslednje ljubavno pismo- Dzodzo Mojes

"Sreca je uvjek u ocekivanjima. Postajemo nesrecni kada vise nemamo koga i sta da cekamo." 
 Nicija- Vesna Dedic

"Zivot je ono sto imas i lijep je sve dok ne pocnes da razmisljas o onome sto nemas." 
 Nicija- Vesna Dedic

"E,voljeti sebe jeste pocetak ljubavi prema drugima. U zivotu treba biti radostan! Ovo je 21. vjek! Tuga,muka,zrtvovanja... To nije na cjeni! Koga se tice sto je tebi tesko? Nikog! A kad si radostan,svakog se tice,svi te vole,svako hoce pored tebe."
 Nicija- Vesna Dedic

"Ako ne izbrises ono sto je staro i lose,kako mozes da napravim mjesta za nesto novo i dobro?"
  Srebrna mjesecina- Kejt Fernival

"Oni koji cine novi korak,a jos uvjek zele da sacuvaju dio starog zivota,bivaju naposlijetku rascerupani od svoje vlastite proslosti."
  Maktub- Paulo Koeljo

"Mozda je u ljudskoj prirodi da se sve svaljuje na onoga koji sve podnosi iz istinske poniznosti,slabosti ili ravnodusnosti. Zar svi mi ne volimo da pokazemo svoju snagu na racun nekog ili neceg?"
 Cica Gorio- Onore de Balzak

"... ko hoce dobro da jede i pije,mora da uprlja ruke;naucite samo da ih posle dobro operate: u tome je sav moral naseg doba."
 Cica Gorio- Onore de Balzak

"Ponekad je gore da covjek ima mnogo pameti nego da je sasvim bez nje."
 Cica Gorio- Onore de Balzak

"Usred svih promjena,prevrtljivosti i nestalnosti zivota treba sacuvati unutrasnju slobodu i odrzati snagu svoje sopstvene istine,jer se time najbolje moze odoljevati udarcima spoljasnih moci i pritisku nenadanih i nezasluzenih nedaca.
  Samom sebi- Marko Aurelije

"Mozemo da se staramo samo o sopstvenom zivotu. Ja mislim da je to kao neka simfonija. Svaki muzicar svira svoju psrtituru i ako svi sviraju dobro,ishod je harmonija. Ali svako od nas moze da svira samo svoj mali deo."
Sandalovo drvo- E. Njumark

"Druge koristi nema ni stete,ni od poraza ni od pobjede. Jer,ko je ikada ostao pametan poslije pobjede? A ko je izvukao iskustvo iz poraza? Niko. Ljudi su zla djeca. Zla po cinu,djeca po pameti."
 Tvrdjava- Mesa Selimovic

"Postoje tri velike strasti,alkohol,kocka i vlast. Od prve dvije ljudi se nekako mogu izlijeciti,od trece nikako. Vlast je i najtezi porok. Zbog nje se ubija,zbog nje se gine,zbog nje se gubi ljudski lik. Neodoljiva je kao carobni kamen jer pribavlja moc. Ona je duh iz Aladinove lampe,koja sluzi budali koja ga drzi. Postene i mudre vlasti nema,jer je zelja za moci bezgranicna."
 Tvrdjava- Mesa Selimovic

"Kad smo budni imamo svi isti svijet,a kad sanjamo svako svoj."
  Aristotel

"Ljudska misao je nesiguran talas sto ga podize ili smiruje cudljivi vjetar straha ili zelje."
 Dervis i smrt- Mesa Selimovic

To bi bilo to. Ovo su samo neki citati koje sam izdvojila iz svoje sveske,a ima ih jos. Izvinjavam se ako je post bio predugacak.

Da li se vama dopadaju ovi citati? Koji su vasi omiljeni?

11 коментара:

  1. Divni citati! Sviđa mi se ideja za post. :)

    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page | ☆ ☆ ☆ | Instagram

    ОдговориИзбриши
  2. Odlični citati, jako mi se sviđa izbor. Izdvojila bih Selimovića i Malog Princa, iskreno jer volim ovog autora i ovu knjigu ali i ostali su jako inspirativni.

    Books&Tea

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post, baš sam uživala s obzirom da i sama jako volim citate. Obožavam "Malog princa" i "Lovca u žitu" i baš mi je drago što si ih stavila na ovu listu. 💖


    https://jednostavnoana.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  4. Citati su odlicni,inspirativni,raznovrsni i jako mi se dopadaju.Odlican post.:)

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. "Ali bolje kad boli istina, nego kad utjehu pruza laz."
    "Ne dozvoli drugima da upravljaju tvojim putem. To je tvoj put i samo tvoj- drugi mogu ici s tobom,ali niko ne moze ici umjesto tebe."
    "Zivot je ono sto imas i lijep je sve dok ne pocnes da razmisljas o onome sto nemas."

    Ovi su mi se najviše svideli, iako ih nikada nisam pročitala prosto se trudim da razmišljam i živim na taj način.
    Odličan post!

    milicaimp.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Ne znam da li je ovo motivacioni citat, ali ja se ježim na ovu rečenicu iz Lovca na zmajeve: ,,Za tebe ako treba, i hiljadu puta''. Toliko emocija staje u ovu rečenicu, da prosto rečima to ne mogu da opišem.

    Novi post: preporuke filmova | Instagram

    ОдговориИзбриши
  7. Jako originalan izbor recenica. "Svako ima u svojoj dusi svoje jezivosti." Taj citat iz Ane Karenjine me je odusevio. Imam tu knjigu za lektiru ove godine, tako da mi je posebno zapao za oko. Divan post <3

    Novi post je na mom blog, ako zelis da pogledas (prvi video na yt)---
    https://mellowcent.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Divan post!"Niko nije zadovoljan svojim položajem,ali je svako zadovoljan svojom pameću."mi je omiljeni citat sa ove liste.
    https://thecword0.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Divan post, "Ljudska misao je nesiguran talas sto ga podize ili smiruje cudljivi vjetar straha ili zelje." mi je omiljeni citat!
    <3

    www.livinglikev.com

    ОдговориИзбриши
  10. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши

HAUL!!!

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog!! 😃 Kako je vec pocela sezona snizenja,ja i moja najbolja drugarica,vjeciti partner u kupovini, sm...