Translate

среда, 1. август 2018.

STA SAM GLEDALA U JULU

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog! 😃



Kako je jul vec gotov,odlucila sam da napravim listu filmova koje sam odgledali,sa kratkim opisom i mojim misljenjem. 😃
Sve ove filmove mozete pronaci na sajtu gledalica.

1. Kites / Zmajevi


Ovo je indijski film. Ja inace jako volim indijske filmove,interesantni su mi kao narod,u filmovima su im  uvjek zastupljeni ples i pjevanje.

J. zivi u Las Vegasu i radi razne poslove za pare. Jedan od njih je da se ozeni izbjeglicama,a onda kasnije svako na svoju stranu. Stalo mu je samo do novca,ljubavi nema u njegovom zivotu.Njegova jedanaesta zena je Meksikanka,Linda, koja jako slabo zna engleski,ali je ostavila utisak na J.-a. Medjutim,kako to nije pravi brak tako i oni odlaze svojim poslom. J. pocne da se zabavlja sa cerkom vlasnika najvech kockarnica,naravno samo zbog novca. Ali,brat njegove djevojke dovodi vjerenicu,koja je niko drugi do Linda. Ona unosi boju u J.-ev zivot,kao i ljubav. Linda trpi maltretiranje od svoga vjerenika,tako da ona i J. pobjegnu,ali im je policija,kao i bogata porodica za petama. Taman kad pomisle da su konacno mirni i da mogu poceti zivot iz pocetku,sve se preokrece.

Obavezno pogledajte ovaj film,zaista je lijep.

2. I feel pretty / Osjecam se lijepo


Renee je bucmasta zena nesigurna u sebe,te odluci vjezbati ne bi li smrsala. Na vjezbama povrijedi glavu,a kada se probudi nakon nezgode ima potpuno novi pogled,stav i misljenje o sebi. Smatra da je jako zgodna,uspjesna i da moze da uradi apsolutno sve. Njen se zivot mjenja iz korjena,dobija posao u cuvenoj modnoj firmi. Ali sledeca povreda glave...

Ovo je komedija,i svidja mi se sto je na saljiv nacin prikazana jedna ozbiljna tema,prihvatanje sebe onakvog kakav jesi.

3. Pitch Perfect 3




Sigurno ste svi culi ako ne i gledali prva dva djela ovog filma.

Zavrsile su koledz,ali ne ide bas svima najbolje. Dobiju priliku ponovo se sastati na USO turneji.

Iskreno,ja sam neko ko obozava Pitch Perfect,ali ovaj mi se dio uopste ne dopada,nije ostavio neki utisak na men. Nije ni lose,ima smjesnih djelova,ali sam jednostavno,zbog prva dva djela ocekivala vise.

4. Blame / Sram



Ebigejl se vraca ponovo u skolu,nakon proslogodisnjeg nervnog sloma. Svi je posmatraju cudno i dozivljavaju za ludu. Novi profesor knjizevnosti organizuje predstavu gdje Ebigejl dobije glavnu ulogu i u vjezbama za taj performans,professor i ucenica se zaljube,sto izaziva ljubomoru i mrznju jos jedne ucenice te predstave.

Film mi je bezveze,nije loss radnja,koliko kraj,i bukvalno unisti citav film i pitas se sta si gledao.

5. The other Boleyn girl / Druga Bolenova cerka


Sigurno svi znate za dinastiju Tjudorovi,koja je vladala Engleskom. Ja sam mnogo voljela seriju,tako da sam odlucila pogledati i film.
Film nije baziran toliko na kralja Henrija,vec na sudbinu i zivot kraljice Ane Bolen.

6. Loving Pablo / Voleci Pabla


Biografija cuvenog Pabla Eskobara. Film je dobar,i makar je meni drzao paznju. Prikazuje sta je sve Pablo radio,ne bi li stekao bogastvo i moc.

7. Blockers / Nece moci ove noci


Tri roditelja pokusavaju sprijeciti seksualne odnose svojih cerki na matursko vece. Da bi to postigli,morace da prodju kroz puno smijesnih situacija,ali ce i nauciti da djeca rastu i da jednostavno postoji vrijeme kada se moraju pustiti.

Film je dobar,super za gledanje kada se ne zelis zamarati,vec samo dobro nasmijati i opustiti.

8. Tulip fever / Tulipanska groznica




Radnja se odvija u Amsterdamu,krajem 17. vjeka. Cornelius unajmi slikara da naslika portret njega i zene Sofia  koju je uzeo iz sirotista. Slikar i Sofia se zaljube,i zele pobjeci,ali im je potreban novac koji se tada mogao steci gajenjem i prodavanjem tulipa.

Jako lijep film!

9. The Help / Tajni zivot kucnih pomocnica



Mlada i bogata Judzinija odluci napisati knjigu iz ugla crnih kucnih pomocnica i na taj nacin prikazati diskriminacije,teskoce i maltretiranje "obojenih Judi".

Film je super,iako ozbiljan ima i elemente komedije. Prikazuje nimalo zavidan polozaj crnaca.

10. The boy in the striped pajamas / Djecak u prugastoj pidzami



Radnja se odvija tokom Drugog svjetski rata. Djecak Bruno,sin zapovjednika u koncentracionom logoru sklapa prijateljstvo sa jevrejskim djecakom koji zivi u logoru. Njihovo prijateljstvo preko zice dovesce do katastrofalne i neocekivane posljedice.

Ljudi moji,ja nemam rijeci za ovaj film. Tolikooo je tezak,stravicno tuzan,prikazuje uzase koji su Jevreji trpjeli,njihove zivote i slomljene snove.

11. Fallen / Pali andjeli



Lucindu posalju u skolu gdje borave neprilagodjena,odbacena ili luda djeca,nakon sto je optuzena za ubistvo momka Trevora. Medjutim u skoli je privlaci Daniel,ali ona ne zna da je on pali andjeo i da su zaljubljeni hiljadama godina. Osim njega,u skoli postoji jos njih.

Interesentan film ako volite fikciju. Mislim da ce snimati i drugi dio,jer ima jos mnogo toga da se desi. Vidjecete i sami po kraju ako budete gledali film.

12. Vampire academy / Vampirska akademija



Rose je Dhampir-pola vampir pola covjek i ujedno zastitnica princeze Lisse koja predstavlja lozu Moroja. Primorane su se vratiti na akademije,ali tamo nije bezbjedno za Lissu i Rose sa ostalim Dhampirima mora otkriti ko pokusava nauditi Lissi.

Nije los film cak je i jako interesentan,do poslednjeg minuta drzi paznju. Mislim da bi trebao da bude i drugi dio,kao i za prethodni film vidjecete to po kraju.

13. The Ottoman Lieutenant / Otomanski porucnik



Lili je mlada medicinska sestra koja zeli da dopremi sva medicinska sredstva u Anadoliju ne bi li pomogla ljudima koji tu zive. U tome joj pomaze Ismail,osmanski vojnik koji joj je dodjeljen kao pratnja. Sprema se Prvi svjetski rat i vladaju nemiri i ubijanja na osnovu vjere. Da li ce onda opstati ljubav hriscanke i muslimana?

Nekako imam cudan odnos sa ovim filmom 😜 Ne mogu reci da je los,nije,jako je like a prica,ali opet mi nesto smeta i nisam bas odusevljena.

14.  The Mambo Kings / Kraljevi mamba



Braca Cezar i Nestor bjeze sa Kube zbog svadja i neprilika koje su ih zadesile sa tamnosnjim vlasnikom kluba u kom su svirali. Odlaze u New York da tamo okusaju svoju srecu u muzici. Nestor je tuzan i ne pronalazi srecu u tom svijetu jer je morao da ostavi svoju dragu,Mariju,koja ce mu biti inspiracija za najljepsu i najpopularniju pjesmu-"Beautiful Maria of my soul". Preko dana su mesari a uvece kraljevi Mamba. 

Film sam pogledala zbog majke,jer ga ona jako voli. Prica je jako lijepa,govori o uspjesima i padovima,i sta je sve potrebno da bi se doslo na vrh. Nazalost,Nestoru to nije znacilo nista,ostao je zaglavljen u proslosti na Kubi sa Marijom i nije umio da cjeni srecu i ljubav koju je dobijao od pojedinih ljudi.

To bi bilo to. Nadam se da vam se dopao post.

Jeste li vi gledali neke od ovih filmova?


16 коментара:

  1. Ako je suditi po ovim posterima, šta su već, Pitch Perfekt mi deluje baš moćno 😂 Ali, nakon što sam pročitala utiske, mislim da mi se najviše dopada Fallen, i vrlo verovatno ću ga odgledati.

    Hvala puno na ovom postu, ovih dana baš tražim neke dobre filmove ❤️

    Novi post: The girl named Ana ❤️

    ОдговориИзбриши
  2. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  3. Stvarno, stvarno odličan fimovi. Sve sam ih pogledala, ali najviše mi se sviđa Pali anđeo.

    Isabela Breber

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam pogledala ama baš ni jedan film, a moraću neke, neki su mi baš zapali za oko. :) Super post, hvala ti na preporukama!

    milicaimp.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Pogledala sam par filmova sa liste i apsolutno delim tvoje mišljenje. Moram da pogledam Fallen! Hvala ti na preporukama, baš mi je ponestalo filmova za gledanje. xD

    www.iammilitza.com

    ОдговориИзбриши
  6. Od svih navedenih filmova pogledala sam samo Blockers i to ne svojom voljom nego je cijelo društvo na rođendanu kod druga gledalo film. Sasvim solidan film, držao mi je pažnju svo vrijeme:D

    https://sosihappylife.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. I didnt know javier bardem and penelope have done
    a pablo escobar movie!! thanks for the info :D
    kisses!

    My blog - Lalabetterdayz

    ОдговориИзбриши
  8. Od navedenih filmova samo sam pogledala vampirsku akademiju, moram reci da mi se mnogo dopa.
    Wow zavidim ljudima koji mogu gledati ovoliko filmova... ja pogledam jedan-dva mjesecno, nekad nijedan, i to je to, jer rijetko sta moze da mi drzi paznju, da me zaintersuje. Sa ove liste sigurno cu pogledati ''I feel pretty" i''The help'', cine mi se kao odlicni filmovi. :)
    Imas divan blog. ♥

    Novi post je na mom blogu, znacilo bi mi kad bi ostavila komentar. ♥
    GLOWLLIE

    ОдговориИзбриши
  9. Dosta filmova nisam pogledala s ove liste, hvala na prijedlozima!
    Želiš li da se međusobno zapratimo ?
    Svrati: xshoppingholicx.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Da li je moguce da nista nisam gledala sa ove liste? Ozbiljno bih trebala da se zabrinem za sebe.. 😂 Svejedno, definitivno si me zainteresovala za neke 😊 Super post ❤

    Novi post je na mom blogu, ako te zanima---
    mellowcent.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  11. Odlican post, privukle su me par filmova, iako u zadnje vrijeme rijetko ih gledam.x)

    http://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Voleci pabla I djecak u prugastoj pidzi sada su mi na listi da ih pogledam. Obozavam kriminalističke filmove a nekako su mi najdrazi filmovi o drugom svjetskom ratu. Nemam pojma zašto, volim se nekako podsjetiti sta su ljudi svojoj vrsti bili spremni napraviti zbog nekih luđačkih ideja i koliko sve može krenuti u krivom smjeru zbog jednog bolesnika.

    Feliz

    ОдговориИзбриши
  13. Ne mogu da verujem da ni jedan film sa liste nisam pogledala. :D Najviše me je privukla Vampirska akademija i Fallen. Definitivno ću ih do kraja raspusta pogledati. :)

    www.anastasijamatic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Odličan post! Od pomenutih filmova sam gledala jedino "Druga Bolenova kci". :)

    Zapratila sam tvoj blog, bilo bi mi jakoo drago kada bi uzvratila! https://alwaysbepositiveee.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  15. Nisam gledala ni jedan od navedenih filmova ali mi The other Boleyn girl i I feel pretty deluju zanimljivo i mislim da ću ih pogledati. Super post :)

    snowflakesdiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

HAUL!!!

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog!! 😃 Kako je vec pocela sezona snizenja,ja i moja najbolja drugarica,vjeciti partner u kupovini, sm...