Translate

уторак, 11. јун 2019.

POLUMATURA!- moje iskustvo + izvinjenje za neaktivnost

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog! 😃

Prije svega moram da se izvinim za svoju neaktivnost,i to poveeliku. Ali jednostavno nisam bila u raspolozenju za pisanje. Imala sam puno obaveza oko zavrsetka srednje skole,oko pripreme za maturske ispite i par privatnih problema koje jos uvjek nisam rijesila.... Uglavnom,mnogo je poceo da mi nedostaje blog i zelim da pocnem ponovo. Jos jednom izvinite,a sada mozemo da predjemo na post.

Elem,prije par dana kada sam gledala slike sa svoje skorasnje mature,naisla na slike sa svoje polumature od prije 4 godine. Gledala sam te slike i cudila se kako smo se svi promjenili i porasli za 4 godine. Mozda sam zakasnila sa ovim postom,ali nema veze. Voljela bih da sa vama podjelim te uspomene i da se svi prisjetimo svojih polumatura.

HALJINA

Sto se tice haljine,zaista smatram da nema potrebe za pretjerivanjem. Ipak imate 15 godina,i same te godine po sebi su lijepe. Haljina treba da bude jednostavna,i da ne ide u granice neukusa kao sto je bilo slucajeva.
Ja sam svoju haljinu jako brzo nasla,i nosila sam je nakon polumature jos par puta,i mogu reci da,sad kada se osvrnem,sam bila vrlo zadovoljna njom.

OBUCA 

Ista stvar kao i sa haljinom. Nisam zeljela nikakve stikle,pa da posle nosim ravno da bih se prezula-to mi je sve izgledalo kao nepotrebna dusa. Nisam htjela stikle,a i smatram da djevojcice u tim godinama ne znaju da  hodaju u stiklama,a niti im trebaju. Vjerujte mi,nista ruznije nema nego vidjeti djevojcicu od 15 godina kako nabada u previsokim stiklama. Tako da sam ja za svoju polumaturu nosila starke.

SMINKA I FRIZURA

To je vec stvar izbora,ali zaista smatram da ne treba da bude napadna sa kilo pudera i ogromnim vjestackim trepavicama.
Takodje vam ne trebaju ni neke prekomplikovane frizure,ali vi izaberite.





Ja se izvinjavam zbog slika  i mojih poza,nisu  bas najbolje,a i sama sebi sam smijesna. 😜

SAMO VECE

E sad,sto se tice te noci,neko osjeca tremu,neko ne. Ja iskreno nisam.
Moj divni partner je kasnio po mene,tako da smo jedva stigli da udjemo sa svojim odeljenjem,moji roditelji nisu uspjeli da me vide kako ulazim,niti da napravimo par slika ispred mjesta gdje se odrzavala proslava,ali dobro... 😜

Sto se tice ostatka veceri,bilo je super,plesali smo i kako to sve vec ide-dali poklon razrednoj,odrzali se govori.
Jedina stvar sto mene kod te veceri nervira,i kod polumatura i kod matura je to silno plakanje. Zaista to nikada necu razumjeti,a mozda je do mene. Meni je to jako glupo,jer ako zelis da se sa nekim vidjas i nakon toga,pa vidjaces se,sa onim do koga ti je stalo. A sa onima sa kojima se nisi ni prije druzio,sumnjam da ces poceti-i cemu onda to plakanje. Manje -vise svi zivite u istom gradu ili ce te upisati iste skole... A da se ne lazemo,par mjeseci nakon toga,necete se javljati jedno drugom na ulici.

Tako da vam je moj savjet da te veceri maksimalno uzivate,i da vas ne brine to da li vam se pokvarila frizura ili skinuo karmin....

Nadam see a vam se poste dopao,i jos jednom izvinite zbog neaktivnosti. Pisite mi kakva sure vasa iskustva sa polumaturom,a ja cu uskoro napisati post i o maturi.

5 коментара:

  1. Iskreno, bila si baš lijepa na polumaturi! Ovo nije nešto što je u mom stilu, ali svakako mi se dopada! Odličan post. :)

    anastasjastyles.blogspot.ba <------------- novi post

    ОдговориИзбриши
  2. Drago mi je da si se vratila jer su mi nedostajali tvoji postovi.❤️ Slažem se sa svakom stavkom i ne volim kada ljudi prave veliku stvar oko toga i kada se djeca od 15 godina obuku kao da su na maturi, a ne polumaturi. Meni lično je najbitnije bilo da se lijepo provedem. A sto se tiče plakanja, i to mi nije jasno, mislim, uvijek se možeš družiti s nekim van škole, ako ti je toliko stalo. Drugo, uvijek se mogu steći novi i mozda čak bolji prijatelji i u srednjoj. Sve u svemu, super post, slažem se sa svime.❤️😊

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I da, bila si lijepa na polumaturi, tačno u skladu sa svojim godinama tada. Niti ništa napadno, a opet ne izgleda loše.❤️

      Избриши
  3. Baš si slatka na polumaturi, ništa ekstremno i vidi se da je mala matura u pitanju, što mi je baš drago, jer se danas djevojke tako oblače i šminkaju da ne znaš da li je u pitanju mala ili velika matura

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  4. INSTEAD OF GETTING A LOAN,, I GOT SOMETHING NEW
    Get $5,500 USD every day, for six months!

    See how it works

    Do you know you can hack into any ATM machine with a hacked ATM card??
    Make up you mind before applying, straight deal...

    Order for a blank ATM card now and get millions within a week!: contact us
    via email address::{Universalcardshackers@gmail.com}

    We have specially programmed ATM cards that can be use to hack ATM
    machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at
    stores and POS. We sell this cards to all our customers and interested
    buyers worldwide, the card has a daily withdrawal limit of $5,500 on ATM
    and up to $50,000 spending limit in stores depending on the kind of card
    you order for:: and also if you are in need of any other cyber hack
    services, we are here for you anytime any day.

    Here is our price lists for the ATM CARDS:

    Cards that withdraw $5,500 per day costs $200 USD
    Cards that withdraw $10,000 per day costs $850 USD
    Cards that withdraw $35,000 per day costs $2,200 USD
    Cards that withdraw $50,000 per day costs $5,500 USD
    Cards that withdraw $100,000 per day costs $8,500 USD

    make up your mind before applying, straight deal!!!

    The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
    email address:::::: {Universalcardshackers@gmail.com}
    Whatsapp:::::+31687835881

    ОдговориИзбриши

HAUL!!!

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog!! 😃 Kako je vec pocela sezona snizenja,ja i moja najbolja drugarica,vjeciti partner u kupovini, sm...