Translate

понедељак, 17. јун 2019.

MATURA!! - moje iskustvo

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog! 😃

U proslom postu sam sa vama podjelim svoju polumaturu,a u ovom cete vidjeti mene,4 godine stariju maturantkinju. 😜

Moram da priznam da smo se svi jako radovali ovoj maturi,nekako vise nego polumaturi. Tih zadnjih dana svi smo se prisjecali nekih smjesnih trenutaka i naseg prvog dolaska u skolu,a sada smo vec odrasli ljudi koji polako stupaju u zivot. Iskreno,mozda se sa svima nismo slagali,ali bilo jenlijepo gledati kako jedni druge kako odrastamo i kako se mjenjamo i psihicki i fizicki.

Sto se tice same pripreme,kao i za polumaturu,brzo sam nasla ono sto mi odgovara. Matura je bila zakazana za maj,a ja sam vec u februaru nasla odjevnu kombinaciju.


Kao sto vidite sa slike,odlucila sam se za svjetlo-plavi kombinezon. Iskreno,ja sam zadovoljna kako sam izgledala i to je najvaznije. Imala sam uz ovo srebrnu pismo tasnicu,ali nemam sliku sa njom. 😜

Uglavnom,moj partner na maturi nije kasnio (kao sto je bio slucajeva sa polumaturom) te smo imali vremena da se slikamo i sa porodicama,i sa prijateljima... Sve je bilo mnogo opustenije. Ja sam na maturu isla sa najboljom drugaricom i drugom.

Voljela bih samo da vam kazem,da ako nemate pratioca,nije to nista strasno,jer su neke djevojke to jako tragicno dozivjele. Nadjite jos neku prijateljicu koja nema pratioca i udjite zajedno. Najmanje je vazno sa kim cete uci,unutra ste svi zajedno.

Sto se tice sminke i frizure,odlucila sam se za neku neobaveznu pundju,tacnije,nista precizno i zategnuto. Naravno,ovaj put mi je sminka bila jaca,s tim da ja nisam zeljela vjestacke trepavice jer imam svoje jako dugacke.


Sto se tice ulaza,nije bio bas najbolje organozovan.
Mi smo mislili da razredni/razredna treba da uvede svoje odeljenje,medjutim to nije bilo tako. Ulazili smo bez ikakvog reda,a nasal razredna,i jos neki profesori su se pojavili sa 40 min zakasnjenja,ali dobro...

Sto se tice same zurke u restoranu,trajala je do 1 sat posle ponoci. Kao i uvjek,odrzali su see govori,predali pokloni i pozdravili smo se sa profesorima.

Nakon toga,kao sto je,vjerujem,i kod vecine maturanata,slijedi after party. Nas je bio na brodu,i zaista smo se odlodlicno proveli,muzika je bila odlicna.

Jedina sto bih voljela da kazem,nema potrebe da se tu noc olesite od pica. Ne kazem da ne pijete uopste,i ja sam pila,ali nemojte da dozvolite sebi da ne znate sta radite,gdje idete,jer bilo je djevojaka koje smo jedva sprijecile da ne poskacu u vodu.

After party je trajao do 6 ujutru,i nakn toga,obavezno se dobro naspavajte. 😜





To bi bilo to,nadam se da vam see dopao post,kao i moj outfit za maturu. Kako je prosla vasa?

9 коментара:

  1. Moja je bila pre 4 godine, i znajuci koliko je to lepo desavanje, nadam se da si uzivala u svojoj, a po slikama vidim da je outfit bio vrhunski, sasvim lezeno i lepo. 😀😀

    ОдговориИзбриши
  2. Tolikoooo si bila predivnaaa! Iskreno, jedva čekam svoju maturu. Zaista predivna stvar!

    https://alwaysbepositiveee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Amei esse seu texto, realmente é um dos melhores blog que estou acompanhando. Suas postagens são excelente! Parabéns!

    Já até salvei em meus blogs favoritos ❤️..

    Meu Blog: Arapiraca da Sorte

    ОдговориИзбриши
  4. Izgledaš predivno! Kombinezon mi se veoma dopada, boja je lepa, a tek golo rame - VRH! ��

    Little Black Lace Dress | OUTFIT

    ОдговориИзбриши
  5. Post je predobar i jako mi se dopada. S obzirom na to da krećem u drugi razred srednje, načekaću se da doživim ovo iskustvo, ali mi djeluje odlično. Sviđa mi se kako si se sredila, jer je sve jednostavno i elegantno, a ništa nije napadno.❤️😊

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Kada poredim prošli i ovaj sad post, moram ti priznati da se nisi mnogo promijenila, osim što si možda narasla i odrasla :D divna si bila ♥

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  7. Divan kombinezon stvarno i odlično ti stoji, pun pogodak! Sijala si cijelo vrijeme *_*
    Zapratila sam tvoj blog pa ako želiš uzvrati: xshoppingholicx.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. INSTEAD OF GETTING A LOAN,, I GOT SOMETHING NEW
    Get $5,500 USD every day, for six months!

    See how it works

    Do you know you can hack into any ATM machine with a hacked ATM card??
    Make up you mind before applying, straight deal...

    Order for a blank ATM card now and get millions within a week!: contact us
    via email address::{Universalcardshackers@gmail.com}

    We have specially programmed ATM cards that can be use to hack ATM
    machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at
    stores and POS. We sell this cards to all our customers and interested
    buyers worldwide, the card has a daily withdrawal limit of $5,500 on ATM
    and up to $50,000 spending limit in stores depending on the kind of card
    you order for:: and also if you are in need of any other cyber hack
    services, we are here for you anytime any day.

    Here is our price lists for the ATM CARDS:

    Cards that withdraw $5,500 per day costs $200 USD
    Cards that withdraw $10,000 per day costs $850 USD
    Cards that withdraw $35,000 per day costs $2,200 USD
    Cards that withdraw $50,000 per day costs $5,500 USD
    Cards that withdraw $100,000 per day costs $8,500 USD

    make up your mind before applying, straight deal!!!

    The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
    email address:::::: {Universalcardshackers@gmail.com}
    Whatsapp:::::+31687835881

    ОдговориИзбриши

HAUL!!!

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog!! 😃 Kako je vec pocela sezona snizenja,ja i moja najbolja drugarica,vjeciti partner u kupovini, sm...