Translate

петак, 24. август 2018.

PRVI DAN SREDNJE SKOLE!

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog! 😃


Vec sam pisala post na temu iskustva sa srednjoj skolom,ali kako se skola vec blizi prisjecala sam se svog prvog dana i odlucila da napisem post i o tome.

Ja sam jedva cekala taj 1. September,kojem se inace nikad ne radujem,kao i vecina djaka. Medjutim ovaj put je bilo drugacije. Bas sam bila uzbudjena da vidim kako ce sve to izgledati,nova sredina,grad,drustvo... Noc prije skole sam birala odjecu,nakit,lakirala nokte... Uglavnom sve te neke pripreme koje obavljaju djevojke. 😝 Mislim da je nepotrebno reci da nisam spavala.

Ujutru sam,sto se inace nikada ne desava,ustala i prije alarma,uvila kosu,sredila se... Tata me je prebacio na stanicu gdje cekam bus za skolu.

U autobusu sam se malo cudno osjecala jer se svi znaju,prepricavali su dogadjaje sa ljetovanja,salili se...,a ja sam samo gledala i slusala. Kad smo izlazili iz busa stariji momci su stali kod vrata autobusa i cestitali nam polazak u prvi razred- bilo je to fino sa njihove strane.

Kad smo izasli pocela je potraga poznatih osoba i starog drustva. Iskreno,svi taj dan budu pomalo uzbudjeni i lijepo je kad vidis poznata lica. Kako to obicno ide,cekali smo da nas razredne starjesine prozovu,a prije toga je direktorica odrzala govor.

Dok smo cekali prozivku,uocila sam jednu staru i naizgled strogu i strasnu zenu i molila sam boga da mi to ne bude razredna- mislim da i sami mozete pogoditi- upravo ta zena je bila moja razredna.

Kad smo usli u ucionice svi smo htjeli da sjednemo sa nama poznatih drustvom,medjutim nije nam to dozvolia razredna,sto je samo doprinjelo da je jos vise ne volim. Morali smo da sjedimo po azbucnom redu,kao da smo u vrticu. Moj "partner" iz klupe je bila djevojka jako tuzna jer je rastavljena od brata blizanca tako da se vec sledeceg dana prebacila u njegovo odeljenje.

Razredna nam je pricala o skoli,njenom predmetu (hemija) i upoznala nas je sa pravilima ponasanja. Ja sam tada jako voljela da nosim vise prstenja na ruci i to joj je upalo odmah u oci- tako me je pogledala kao da sam nekog ubila. Samo da napomenem da to nije bilo nepristojno i napadno prstenje,ali ona voli ta stara pravila i zaista je rigorozna- zabranila nam je suknje i haljine iznad koljena,suncane naocare,pantalone pocjepane na koljenu.... Ako bi tako dosli na njen cas slobodno ga mozete napustiti .

Kad smo zavrsili to upoznavanje,nas par je otislo da proseta gradom. Ja sam vidjela jednog momka koga sam zapamtila iz mog novog odeljenja. Bio je sam i ja pomislih kako je to super i taman da krenem da se polako upoznajem sa nekim i da probijem led. Kad smo mu prisli pozdravila sam ga,predstavila se i kako to vec ide-medjutim on je tvrdio da on sa nama nije u odeljenju. Da bi to provjerila pitala sam ga koje je odjeljenje na sta je on odgovorio da nema pojma i onda poceo da trci u krug. Zaista je bila cudna scena,nazalost kasnije smo tokom daljeg vidjanja saznali da i nije bas sasvim kako treba. Tako je propalo moje prvo upoznavanje.

Kad smo se vracali kuci,sjeli smo na zadnja sjedista-e sad,kod nas postoji nepisano pravilo da na zadnjim sjedistima sjede stariji- uglavnom su to budale- sto mi tada nismo znali. Oprostili su nam taj put jer smo novi. Poceli su da nas ispitiju kako nam je bilo i da nam pricaju o profesorima. Kad su saznali ko je moja razredna svi su mi bukvalno izjavili saucesce. To su bile uzasne price o njoj. Medjutim,ispala je sasvim super i odlicna zena,sad je jako volim. Ali sve te price su istinite. Ona je strah i trepet skole iako nikada ne vice na nas,ali jednostavno ima taj autoritet i nema sale. Kad god ona prodje kroz hodnik svi se sklanjaju,kao one scene na filmovima. 😝 Ona je sa nama sjajna,sve mozemo da joj kazemo,bas lik zena,i niko ne moze da vjeruje kako se svi lijepo slazemo.



To bi bilo to,nadam se da vam se dopao post i izvinjavam se ako je predugacak.

Kako je izgledao vas prvi dan skole?

Ukoliko niste postavljajte pitanja za Q&A!!

12 коментара:

  1. Zanimljiv post. :) Veoma si lepo to napisala. :) Iskreno, ja se baš i ne sećam svoj prvi dan škole, jer se desio davno. :D
    Zapratila sam te. Ako želiš, uzvrati. :)

    Novi post: http://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/08/10-zanimljivosti-o-ceskoj.html

    ОдговориИзбриши
  2. Jako lepo napisan post!Već vidim sebe kako ulazim u srednju za koju godinu i gledam izgubljeno po njoj a ljudi me gledaju kao da sam sa Marsa.Mislim da se većina plaši novog okruženja i prijatelja nego prijemnog.Mada,različiti smo.Odličan post!
    https://thecword0.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  3. Odlično napisan post. Sve si detaljno objasnila i opisala svoj prvi dan u srednjoj školi. Sigurno će mnogima biti od koristi.

    Isabela Breber

    ОдговориИзбриши
  4. Post je odličan i dopada mi se što si svoj prvi dan škole detaljno opisala.A što se tiče mene,od septembra sam u prvi srednje i po prvi put,kao što si i ti tada,jedva čekam prvi septembar.Jednostavno,upisala sam smjer koji me zanima i jedva čekam da se u tome edukujem.Jedino me je malo frka što se tiče novog društva,ali i to će,kao i sve doći na svoje.Sjajno napisano i odlično objašnjeno. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Super post. Lepo je što deliš svoje iskustvo sa drugima. Sigurna sam da će to značiti onima koji kreću u srednju školu.:)

    Snowflake's diary

    ОдговориИзбриши
  6. Awee bas sam se prisetila svog prvog dana srednje, koji je bio prosle godine (tako davno, znam). Mnogo mi se dopada sto si toliko detaljno opisala sve i bas sam uzivala u postu <3 <3


    Moji novi post I video su onlajn, pa bi mi mnogo znacilo da bacis pogled -------
    YOUTUBE | BLOG

    ОдговориИзбриши
  7. Super post, jako zanimljiv. Sjećam se i dalje svakog detalja prvog dana srednje škole jer sam bila jako uzbuđena ali i preplašena. Na kraju je sve ispalo super. <3

    Vildana from Living Like V

    ОдговориИзбриши
  8. Super post! Ja za par dana krećem u srednju školu, tako da mi je ovaj post super došao. I sama sam uzbuđena, prvenstveno jer želim da vidim kakvo će mi novo društvo biti. Nadam se da ću, kao i ti, srednju školu pamtiti po lepim stvarima. Pozdrav, draga!


    http://jednostavnoana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Great post! My first day of school I felt nervous and I still do every year ^^
    xx

    Freak Muffin Blog

    ОдговориИзбриши
  10. HAHAHAHAHAHAHAHA izjavili saucesce :')))
    Nekako jedva cekam prvi dan srednje skole, koji je jako brzo, i tvoj post mi je samo pojacao emocije. Zao mi je sto nije duzi jer sam jako uzivala citajuci ga! ♥

    Novi post je na blogu. :)
    GLOWLLIE

    ОдговориИзбриши
  11. I ako mi je ostala još godina do srednje ne mogu dočekati, još sam u osnovjnoj ali isto tako postoji nastavnica slična tvojoj razredoj tako da te razumijem, super post. ;)

    Nestvarni svijet blogerke

    ОдговориИзбриши
  12. Super post i koristan za sve koji polaze u srednju. Mislim da svi novopečeni srednjoškolci budu nervozni tokom tog prvog dana, ni ja nisam spavala noć prije haha, ali eto već nakon sedmicu dana sve bude lakše i bolje :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши

HAUL!!!

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog!! 😃 Kako je vec pocela sezona snizenja,ja i moja najbolja drugarica,vjeciti partner u kupovini, sm...