Translate

петак, 27. јул 2018.

FAVORITI JULA!!

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog! 😃

Posto je jul skoro gotov i mene vec hvata nervoza zbog pocetka skole,odlucila sam da vam pokazem sta sam to voljela da koristim u julu.


Prva stvar je ovaj Syoss sampon za suvu kosu. Meni je kosa dosta suva i nekako mi ni jedan sampon prije nije pomagao nesto pretjerano. Medjutim ovaj sampon zaista mi ucini kosu jakoo mekanom na dodir,lijepo se fenira.


Sledeca stvar je ovaj gel za tusiranje sa uljem makadamije i kakaa. Mirise preelijepo,jako lijepo pjeni i koza je stvarno mekana nakon njega. Pakovanje je veliko,ima 500 ml.


Sledeca stvar je VANDINI piling. Ovo tako lijepo mirise,ima sitne mrvice i super odradi posao. Koristim ga jednom nedeljno,i imate sve moje preporuke za njega.


Ovo je nesto sto stvarno obozavam. To su ulja Eveline cosmetics.
Ovo ulje na kojem se vidi omot je za posle brijanja/ depiliranja. Ja imam problem da mi se nakon brijanja koza ospe,ali sa ovim uljem to nije slucaj. Mirise jako lijepo i u sebi sadrzi 8 vrsta ulja.

Ulje koje nema omot je za oziljke,strije i neke nepravilnosti na kozi i licu. Iskreno,za oziljak ne vidim da nesto puno radi,ali takodje lijepo mirise. Ja ga koristim nakon tusiranje umjesto mlijeka za tijelo,primjetila sam da on mnogo vise prija mojoj kozi. Takodje sadrzi 8 vrsta ulja.


Sledeca stvar je Ziaja krema za ruke sa mirisom masline. Ruke je jako brzo upiju i budu preemekane. Dopada mi se pakovanje jer je pljosnato i lako staje u neseser,prakticna je i za skolu da se nosi jer ne moze da iscuri i brzo se upije pa vam ne smeta prilikom pisanja.


Ovu REVUELE micelarnu vodu obozaaavam. Ja se pro umijem prilikom skidanja sminke a onda predjem tuferom sa ovom njom da skine visak sminke. Super je,ne peku me oci od nje i lako skida sminku,cak i ajlajnere sa kojima imam malo problema.


Sledeca je ova Avène krema protiv sunca za lice. Super je,lagana je. Obicno su prethodne kreme meni bile teske i ostavljale lice bijelo.Medjutim,ova to ne radi,koza je brzo upije. Zastitni faktor je 50.


Sledeca stvar je mozda malo smijenda da se nadje u favoritima. Ovo je skidac laka bez acetona. Odlicno skida lak,nije potrebno mnogo sipati da bi skinuo lak sa noktiju. Pakovanje je veliko pa sam mirna,ne moram svako malo da kupujen novi aceton. 😉


Sledece stvari su ova dva laka za nokte koja sam najvise koristila tokom jula a i prije. Bordo lak je marke KOST,a ovaj kao rozi,ne znam tacno da opisem boju je Essence. Dugo traju,nije da se skinu odmah nakon prvog pranja ruku.


Sledeca stvar je Zarin parfem FEMME,ovo je mala verzija na roll on.  Lijepo mirise,lagan je. Sto se tice trajnosti nije sad bas sjajna,ali kako je malo pakovanje,ponesem ga sa sobom i uvjek mogu da ga dodam jos.


I poslednje dvije stvari za ovaj post su ova dva karmina,ali nesto detaljnije citacete u postu koji spremam- makeup kolekcija.

To bi bilo to,nadam se da vam se post dopao.

Jeste li vi koristili neku od ovih stvari?



10 коментара:

  1. Анониман27. јул 2018. 08:11

    Favoriti su divni, draga moja. Svi proizvodi su jako dobri, a u kvalitet nekih sam se i sama uverila.

    New Post: On Coffee With Adda | Harry Potter Books, Demi Lovato...
    Visit my blog: Adda's Life

    ОдговориИзбриши
  2. Post je super.Svidja mi se sto si pomenula dosta proizvoda.:)

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post je na blogu

    ОдговориИзбриши
  3. Proizvodi su divni! I meni se baš sviđa ovaj gel za tuširanje, divan miris ima. :)

    Pink Is My Soul

    ОдговориИзбриши
  4. Ništa od navedenog nisam koristila, osim essencovih lakova, koji su dobri, samo mi se ne sviđa što dođđe malo, jer ja imam ogromne nokte i to mi bude sao za par nanošenja, pri tom kada dođe do pola bočice pomijeni formulu :/ Ne znam da li se to samo meni dešava

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  5. Super post, nisam do sada imala priliku isprobati ništa od ovih proizvoda osim essence ali nadam se da hoću. ;)

    Nestvarni svijet blogerke

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post. Inače obožvam kozmetiku i nema šta nisam probala. Od ovih proizvoda trenutno koristim syoss šampon i odličan je, baš sam zadovoljna njime. :)
    Pogledaj moj novi post:
    www.minnieart.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Nice products! I also use Palmolive shampoo))

    http://evgphotos.com/2018/07/28/red-bell-trousers-and-striped-crop-top-outfit/

    ОдговориИзбриши
  8. Great post, I have the Avene sunscreen for the face and I like it ^^
    I'm following you, hope you can check out my blog :)
    xx

    Freak Muffin Blog

    ОдговориИзбриши
  9. I really like Ziaja and Syoss :)
    Great post!
    Have a nice day :)

    xoxo
    http://adraasteja.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

HAUL!!!

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog!! 😃 Kako je vec pocela sezona snizenja,ja i moja najbolja drugarica,vjeciti partner u kupovini, sm...