Translate

среда, 4. јул 2018.

KOLEKCIJA NAKITA: #2

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog. 😃

Vec ste vidjeli na osnovu prethodnog posta da zaista volim nakit,danas cu da vam pokazem moju kolekciju ogrlica.

Izvinite ako su slike lose,ali mi je bilo nezgodno da ih slikam.


Ovo je zaista stara ogrlica i imam je jaakoo dugo,cini mi se da sam je dobila za 12. rodjendan. Ne nosim je tako cesto,ali mi je bilo zao i da je bacim ili nekome poklonim.


Evo jos jedne sa sloncicem 😜 I nju sam dobila,ali je zaista ne nosim.


Ova ogrlica je zaista neobicna i simpaticna. Providna je i unutra je crveni cvijet. Dosta je kratka i privezak dodje skoro do grla,ali lijepo stoji.


Ovu ogrlicu bas volim,malo je elegantnija,tako da je ne nosim svkodnevno. I ona je dosta kratka.


Ovu ogrlicu nosim  kad idem u pozoriste,tacnije,ova ogrlica mi je trebala zbog jedne malo svecanije prilike,definitivno nije za svaki dan.


Ovu ogrlicu bbaaaaas volim,sarena je i bas brzo i lako oplemenim neki malo ''dosadniji" outfit.


Ne nosim je toliko puno i iskreno,nisam nesto pretjerano odusevljena njom.


Ovu ogrlicu oboooozaavam,dobila sam je od moje najbolje drugarice. Nisam mogla lijepo da je slikam,ali uzivo je mnooogo ljepsa.


Ova je bas slatka,ljetnja ogrlica. Nisam sigurna koliko se vidi,ali ima zakacena sidra i kormila kao priveske.


Ovo sam dobila za rodjendan od svojih drugaricu,slatka je,privezak mi je bas simpatican jer nije kao sto su manje vise svi privesci djetelina,srce...


Ovo licno je meni najdraza ogrlica,dobila sam je od majke za 18. rodjendan. Nisam mogla lijepo da je slikam,ali ljepsa je uzivo,ima sitne kristalcice unutra.

I to bi bilo to. Nadam se da vam se dopao post. 😃

17 коментара:

  1. Kako divna kolekcija! Bukvalno bih sve odavde nosila! Sjajan post i fotografije, draga moja! ♥♥♥

    Novi post -> https://innisall.blogspot.com/2018/07/30-ideja-za-zabavno-ljeto.html

    ОдговориИзбриши
  2. Predivna kolekcija, svaka ogrlica mi se mnogo dopada! Odličan post, draga. ♡

    www.iammilitza.com

    ОдговориИзбриши
  3. Iako od nakita nosim samo chokere, nekada neko prstenje i rijetko kada minđuše, ogrlice koje si pokazala mi se dopadaju i veoma su neobične što mi se jako dopada.
    Sjajno!♥

    https://sosihappylife.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Divna kolekcija nakita i ne brini, fotke su odlične! :)

    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page | ☆ ☆ ☆ | Instagram

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post. Obožavam nakit.:)
    Zapratila sam te, ako možeš da uzvratiš praćenje. Pozdrav! :*
    www.minnieart.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Najvise mi se svidjaju peta i sedma!
    Odlicna kolekcija <3
    http://anastasijakostic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Very nice jewellery i love the first necklace with
    the elephant! it's very cute!!
    would you like to follow for follow our blogs? :) let me know!
    kisses!!

    My blog - Lalabetterdayz

    ОдговориИзбриши
  8. Woow! Nakit ti je prekrasan, baš elegantan i sigurno se može jako dobro iskombinirati u predivne outfite.

    Zapratila sam te!

    Pitanja za Q&A možeš postavljati na mom blogu -> Peany

    ОдговориИзбриши
  9. Ne mogu vjerovati koliko nakita imaš, uz to moram naglasiti da je predivan

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  10. Divan nakit! Nisam toliki ljubitelj nakita ( imam 1 ogrlicu koju nosim već 3 godine 24/7 i obožavam ), ali ovo stvarno krasno! Lijep post! Pusa! ♥


    zapratila sam te♥
    https://teenorchild.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

HAUL!!!

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog!! 😃 Kako je vec pocela sezona snizenja,ja i moja najbolja drugarica,vjeciti partner u kupovini, sm...