Translate

недеља, 1. јул 2018.

KOLEKCIJA NAKITA: #1

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog. 😃

Ja sam osoba koja obozava,ali zaista OBOZAVA nakit,nebitno da li su to ogrlice,narukvice,mindjuse.... Zaista smatram da dobar i lijep nakit moze da osvjezi svaki outfit. Moja opsesija ide cak tako,da ja kad idem da bacim smece,do prodavnice,ja stavljam nakit. Da ne duzim dalje,sad cu vam pokazati mindjuse,a vama ako se dopadne,pisite mi u komentarima da li zelite kolekciju ogrlica i narukvica.

Prvo da se izvinim,znam da se ne vide bas najbolje,ali mi je bilo nezgodno da ih slikam jer su dosta male.
U svakom slucaju,ja ne volim ovako sitne mindjuse i nosim ih jako rjetko,mozda us neku sareniju garderobu ili vecu ogrlicu.
Ukoliko ne vidite,jedne su teget sa srebrnim,a druge su roze.

E ovo je vec nesto sto zaista volim,mada ipak dosta sitno,ali ako hocu malo "romanticniji" ili njezniji look onda stavim njih jer iako male i naizgled neprimjetne,budu itekako efektne.


Ova dva para zaista volim jer su dosta velike i upecatljive. Najvise nosim ove kao romboide. Ove okrugle moja drugarica iz zezanja zove tanjiri. 😜

Ovo su mi zaista oooomiiljene mindjuse. Malo su elegantnije,tako da ih nosim kad idem u pozoriste ili na neku zurku.


Od ovih mindjuse ne nosim toliko cesto ove u obliku leptirica sa bjelim kamencicima. Nije bas moj fazon i njih sam dobila od majkine koleginice,sama sumnjam da bi ih kupila.
Ova druga dva para redovno nosim,pogotovo ove okrugle crne.

Ove sovice sam nosila kao mladja i kad sam bila u tako nekoj sova fazi. Sad ih rjetko stavim,ali su mi slatke,bilo mi je zao da bacim.
Ove sa srcem su jako neobicne,kao kamen su,dosta su teske,ali ih volim,njih mi je poklonio tata.

Ove zaista volim,cesto ih nosim na rolku i podignutu kosu. Nisam bila sigurna kad sam ih kupovala,ali tetka me nagovorila,tako da zahvaljujuci njoj sad su dio ove moje velike korekcije. 😜

Ja uglavnom biram srebrni nakit jer mi je najlaksi za kombinovanje,tako da su ovo jedine mindjuse koje idu na taj zlatno- bakarni fazon.

I za kraj neke sarene. Ove ogromne sa kruzicima mi je kupio brat,on se zaista ne razumije u modu,ali sam ja kao mala stalno govorila kako volim da "krkam" boje,tako da je on zbog toga i kupio upravo njih. 😜 Dosta su teske za nosenje.

Nadam se da vam se dopao post.

Da li vi volite nakit i kakav?

7 коментара:

  1. Veoma lep blog, jako mi se svijda. Odlican post, sve pohvale :)

    Pracenje za pracenje? :)

    http://www.alexandarstanisavljevic.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Jako mi se dopada tvoja kolekcija, vidi se da voliš noiti naušnice što ja s druge strane uopće ne prakticiram (nemam pojma zašto haha). Ove krupnije su totalno nešto što bi nosila :)
    Želiš li da se međusobno zapratimo? Svrati: xshoppingholicx.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Tvoja kolekcija nakita mi se jako dopada.Primijetila sam da preovladavaju mindjuse,a ove tvoje mi se bas svidjaju.Ja takodje volim nakit,pogotovo narukvice.Sve u svemu super post.<3

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Some of them are really pretty, but I prefer more minimalist ones :)

    www.frenchstyle.eu

    ОдговориИзбриши

HAUL!!!

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog!! 😃 Kako je vec pocela sezona snizenja,ja i moja najbolja drugarica,vjeciti partner u kupovini, sm...