Translate

субота, 7. јул 2018.

KOLEKCIJA NAKITA: #3

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog. 😃

Ovo je poslednji post sto se tice kolekcije nakita. Dok sam spremala slike za ovaj post,vidjela sam da najmanje imam narukvica i prstenja,tako da Sam odlucila da njih stavim zajedno u ovaj post.

Narukvica sam prije imala mnogoo vise,ali vremenom su pukle ili izgubile boju. Moracu da poradim na njihovoj brojnosti.


Ovo su obicne crveno-zlatne alke. Ne nosim ih toliko cesto,ali su mi tada trebale zboj jedne haljine.


Ovu narukvica volim,mada je nosim uglavnom ljeti.


Ovu sam narukvicu dobila,ali mislim da sam je stavila svega jednim u zivotu.


Ovo je jedna od mojih omiljenih narukvica. Imam je dugo i malo se ogulila,ali ja je ipak i dalje svakodnevno nosim.


Ovo je moja omiljena narukvica i nosim je skoro svakog dana. 😃


Ovu sam narukvicu dobila od drugaricu,ima sitne kamencice. Dosta je jednostavno i neupadljiva tako da je ja nosim u kombinaciji sa satom.


Nije narukvica,ali sam ipak htjela da ga svrstam u ovaj post. Obozavam ovaj sat. 😃

I sad prelazimo na prstenje. Dugo ga imam i nosim ga cesto.


Ovo je zapravo prsten iz seta,ali ja sam ili izgubila ili polomila ostalo prstenje,tako da mi je samo on ostao. 😜?


Ovaj prsten mi je drag,nosila sam ga na svojoj polumaturi.


Imala sam tako neku "fazu" da nosim ovako puno prstenja. Medjutim ta faza me prosla i ne sjecam see kad sam zadnji put nosila ovo prstenje. Da ih sad kupujem,sumnjam da bi oni bili moj izbor.


Ovo je poslednji komad nakita i moj omiljeni prsten. Zaista ga nosim bukvakno svakog dana.

I to bi bilo to sto se mog nakita tice. Nadam se da vam se dopao ovaj post. 😃

10 коментара:

  1. Divan post i super kolekcija! Najviše mi se dopadaju ova neupadljiva narukvica, sat i prstenje je skroz u mom stilu! ♡

    www.iammilitza.com

    ОдговориИзбриши
  2. Narukvica koju si rekla da si je jednom nosila izgleda super,a prstenje /bukvalno svaki komad/ je divno.Jako mi se svidja tvoj stil :)

    Novi post:

    http://sweet16blackpoetry.blogspot.com/2018/07/the-zulu-palette-by-juvias-place.html

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post i slike! Sve mi se jako sviđa!
    Btw, zapratila sam te pa ako bi mogla učiniti isto na mom blogu.
    http://ordinarygirlblog1.blogspot.com
    Hvala!

    ОдговориИзбриши
  4. Nakit je divan i dopada mi se tvoj ukus sto se toga tice.Vidim da je ovo treci post na ovu temu na tvom blogu.Jedino nisam drugi pogledala,tako da cu to brzo uciniti. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post! Narukvica s kamencicima i crveni prsten su mi predivni. Imaš prelijep blog,zapratila sam te. :) <3

    ОдговориИзбриши
  6. Ja obožavam nakit, naročito prstenje i naušnice! Ova ideja za post je totalno super, svaka ti čast što si se setila toga. Imaš divan i veoma interesantan nakit! ♥
    Zapratila sam tvoj blog, nadam se da uzvraćaš. :)

    Inspiring beach outfits

    ОдговориИзбриши
  7. Loving your pretty accessories! The watch is my favorite.

    www.fashionradi.com

    ОдговориИзбриши

HAUL!!!

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog!! 😃 Kako je vec pocela sezona snizenja,ja i moja najbolja drugarica,vjeciti partner u kupovini, sm...