Translate

петак, 13. јул 2018.

PUTOVANJE KROZ KNJIGU!

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog! 😃

Ja sam neko ko zaista obozava da cita knjige. Uvijek pored sebe,dok citam,imam malu svesku u koju zapisujem citate koji mi se dopadnu. Ako zelite,to bi mogla biti tema za neke naredne positive,pisite mi u komentarima da znam.

Sigurna sam da i medju vama ima osoba koje vole da citaju.


Prve godine srednje skole,na casu knjizevnosti smo dobili zadatak da za sljedeci cas osmislimo temu kroz koju bismo predstavili sebe. To je moglo biti bilo sta,hrana,sport,nesto o vama...
Dugo sam razmisljala o cemu bih ja mogla pricati i dosla sam na ideju da pricam o svom odnosu prema citanju,tacnije knjigama.


Za mene knjiga nikad nije bila samo knjiga,odnosno obican papir sa rijecima. Kad citam zaista se unesem u to i zelim da iz nje izvucem pouku,jer smatram da je to poenta dobre knjige.

Kod knjiga volim to sto nam omogucavaju da budemo sta god zelimo i da budemo gdje hocemo.
Samo zamislite. Dosadio vam je ovaj "realan" svijet,zelite da pobjegnete daleko od svakodnenih briga i problema,koje svi imamo.
Dovoljno je tada otvoriti knjigu i krenuti na put.
Mozete u roku od jedne sekunde biti miljama daleko,letjeti na zmaju,biti princeza na dvorcu,vitez okruglog stola ili cak Hari Poter.
Mozete biti i zlikovac,nije bitno. U knjigama nema diskriminacije. Kroz vas omiljeni lik mozete se susretati sa razlicitim stvarima,prozivjeti najvece avanture,ljubavi...
Mozete otici vjekove unazad,ili pak u daleeeku buducnost,na vama je da izaberete.


Ne znam da li sam jedina koju odusevljava moc koju nam knjiga pruza.
Lezite u svojoj sobi,umotani u omiljeno cebe,a mislima ste ko zna gdje. To je ljepota citanja! Putujemo,a ne prelazimo granicu,ne treba nam pasos ni hotel,NISTA! Samo jedna knjiga!
Na taj nacin,vi ste svjetski putnik. Nema mjesta gdje ne mozete poci i osobe koju ne mozete upoznati.
Volim sto citanje nema granicu,nikoga ne sputava,a mnogo nas uci!

Da li vi volite knjige,koja je vasa omiljena knjiga i lik?
Moja omiljena knjiga je "Lovac u zitu" od Selindzera,a lik Darsi iz romana "Gordost i predrasuda"-Dzejn Ostin.

Nadam se da vam se dopao post! 😃

15 коментара:

  1. Odličan post. Obožavam da čitam knjige, ne mogu da izvojim jednu omiljenu, ima ih dosta. :)

    www.minnieart.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Jako divan i zanimljiv post. Dopada mi se... ljubac

    Pracenje za pracenje? <3

    http://www.ioannesstyle.com/

    ОдговориИзбриши
  3. U ovom postu sam se toliko pronasla,jer iz bukvalno istih razloga volim citati knjige.Isto vazi i za filmove.Super post.<3


    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post je na blogu :)

    ОдговориИзбриши
  4. Ja isto obožavam čitati knjige. I često slikam rečenice ili odlomke koje mi se jako svide.

    http://www.exclusivebeautydiary.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Predivan post! Jako mi se dopada! Sretno u blogovanju, zapratila sam te,ako želiš uzvrati <3

    Vildana from Living Like V

    ОдговориИзбриши
  6. amazing post honey! really great :)
    kisses from Poland :*

    ОдговориИзбриши
  7. Divan post i fotke su preslatke! Nisam neki ljubitelj knjiga, ali svakako pročitam neku s vremena na vreme. Više volim da gledam filmove i serije. No, sve pohvale što si toliko posvećena knjigama i za ovakvu ideju za post! ♡

    www.iammilitza.com

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post draga! Slazem se sa svim sto si navela, a i slicice su super.❤

    Novi post na mom blogu:
    Aleksandrascorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. lovely! <3 Anyway, just dropping by to say hello all the way from the Philippines! I hope you can drop by my blog too and follow along if you like. Have a nice day! :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net

    INSTAGRAM | TWITTER | FACEBOOK

    ОдговориИзбриши
  10. Zaista predivan post! Ja obožavam da čitam, i to je jedina stvar koju mogu da radim 24/7h dnevno. Slažem se sa tobom da je knjiga izlaz iz sveta realnosti. Kada god čitam neku knjigu, uživim se u nju, kao da sam i ja tamo, kao da posmatram situaciju u tom svetu. Zato mi je uvek potrebno neko vreme da završim jednu i počnem drugu knjigu, jer svaka knjiga na mene ostavi ogroman utisak. ❤
    Takođe zapisujem citate u jednoj svesci, koji me ponekada oraspolože, a ponekada se prisetim i knjige i likova i jednostavno to je najbolji način da ne zaboravite šta ste čitali.


    Inače nova sam na tvom blogu, bilo bi mi drago ako bi želela da pogledaš i ti moj blog! xD


    chrissiessblog.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. I did not know it but I was curious.
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    ОдговориИзбриши
  12. Odličan post i ja mnogo volim čitati knjige u posljednje vrijeme :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  13. Great post,I love books.
    I'm following your blog via GFC, could you follow my blog back?

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    ОдговориИзбриши
  14. Hello :) would you like to follow for follow our blogs?
    kisses!

    My blog - Lalabetterdayz

    ОдговориИзбриши

HAUL!!!

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog!! 😃 Kako je vec pocela sezona snizenja,ja i moja najbolja drugarica,vjeciti partner u kupovini, sm...