Translate

субота, 6. октобар 2018.

NOLITE IACERE MARGARITAS ANTE PORCOS!!

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog!!!! 😃

Evo jos jednog posta inspirisan latinskom izrekom!



Nolite iacere margaritas ante porcos. - Ne bacajte bisere pred svinje.

Ova izreka je zaisttaa tacna. U ovom slucaju vi ste taj biser!

Cesto ne cjenimo sebe,zaboravljamo da smo i mi vrijedni isto koliko i drugi ljudi. Dopustamo da nas gaze,a mi ipak cutimo. Zasto? Nemojte cutati!!

Niko drugi vas nece cjeniti ako vi ne cjenite sebe! Zato see odmaknite od toksicnih ljudi i takozvanih prijatelja.

Bila sam u situaciji da se druzim sa osobama koje zaista iscrpljuju,traze sve,a ne daju nista za uzvrat. Jos se i naljute kada im nesto ne ucinite,a prethodnih 1000 puta zaborave. To nisu prijatelji i ne zasluzuju mjesto u vasem zivotu,jer jednostavno nece ili ne zele primjetiti sve vase kvalitete. Od kada sam ih izbacila iz svog zivota,mnogo mi je bolje.

Svinje ne mogu prepoznati bisere. Zato nemojte da pruzate precise sebe nebitnim ljudima,ljudima koji to ne zasluzuju. Ovo se odnosi kako i na prijatelje,tako i na momke/djevojke... Ne znaju oni sta imaju ispred sebe,sve dok ne bude kasno,a mozda ni tad.
Trazite isto onoliko koliko i pruzate.

Jednostavno cjenite i volite sebe jer odatle sve polazi. Ko vam je preci u zivotu ako ne vi sami sebi! Ja se vodim tim,mozda je i pogresno,sama sam se rodila i sama cu umrjeti. Ne kazem sad da ne treba da se druzimo uopste,ali ako moram da biram da budem u drustvu koje mi ne prija,koje me ne cjeni ili sama,definitivno biram ivo drugo.

Vi sami ste nesto najvrednije sto imate,vi i vas zivot! Zato ga ne mojte trositi uzalud na nebitne osobe. Bice vam jednog dana zao svake uzalud protracene minute na njih. Sklonite se,vidjecete da vam je bolje tako. A vidjecete da ni ti takozvani prijatelji nece biti uopste potreseni vasim odlaskom,jer nisu vas cjenili niti ste za njih ista predstavlja,jednostavno morate shvatiti da niko nije nezamjenljiv.

Sigurno postoje ljudi koji ce cjeniti vas upravo zbog vas samih,a ne samo iz neke koristi kakva god da je. Kao sto sam rekla zivot je kratak da bi smo se opterecivali sa toliko gluposti. Ne mojte svoju dobrotu,pamet,pozrtvovnost poklanjati ljudima koji to ne cjene.

Nadam se da vam se dopao post. Sta vi mislite o ovoj temi?


7 коментара:

  1. Nevjerovatno je koliko sam se pronašla u ovom postu i koliko se zapravo slažem s tobom uvezi svega rečenog. Obožavam kako razmišljaš. Definitivno pravi češće postove inspirisane latinskim izrekama, citatima i sl. Svaka čast. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Agreed. Who don't have self respect have nothing. Nice topic.
    I followed you.
    Fashionista2020

    ОдговориИзбриши
  3. Slažem se s tobom u potpunosti. Baš kao što si i sama spomenula, često zaboravljamo na našu vrijednost i dopuštamo da nas gaze. Fenomenalan post, svakako piši još postova na temu takvih poruka ili citata.

    Isabela Breber

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post. Mnogo lepo napisano, piši više ovakvih tekstova! :)
    Novi post:
    www.minniearts.com

    ОдговориИзбриши
  5. Bezim od toksicni ljudi, pa ovaj post je bio jako dobar potsetnik. Jako lijepu ideju, svaka cast!

    A free soul.

    ОдговориИзбриши
  6. Baš me je znaimalo šta znači naslov s obzirom da je na slici svinja haha
    Istina! Nažalost, ako je neko dobar, svinje će to koristiti čak i ako se trudi da se opire tome.. hah 😏 Divan post, stvarno si u pravu. Nekako uvek se toga setimo kasno, kad su nas već izgazili...

    milicaimp.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

HAUL!!!

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog!! 😃 Kako je vec pocela sezona snizenja,ja i moja najbolja drugarica,vjeciti partner u kupovini, sm...