Translate

недеља, 21. октобар 2018.

"PRIJATELSTVO SE NE BIRA,ONO BIVA,KO ZNA ZBOG CEGA,KAO I LJUBAV."

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog! 😃


Zeljela sam da sa vama malo prodiskutujem o ovom citatu koji je napisao Mesa Seimovic,a moj profesor ponovio.
Uz dusno postovanje cuvenom Mesi i mom profesoru,ja se sa ovom izjavom bas i ne slazem. Mozda ce se nekima ona dopasti,mada ja licno nju ne bih uzela za tacnu i da se time vodim u zivotu.

Ono sto pokusavam da kazem je da u zivotu itekako trebamo da biramo koga volimo,ko nam je prijatelji i kome dajemo sebe.

Mozda ovo zvuci kao da sam proracunata osoba,mozda jesam malo😜,ali ovo je istina. Zaista smatram da dobro treba razmisliti kojoj cemo osobi pokloniti nase povjerenje i koga cemo uvesti u nas zivot. To vazi i za prijateljstvo i ljubav.

Ajmo sad iskreno.
Sigurna sam da se necete druziti sa nekim za koga znate da je loss osoba,da je problematican,jednostavno bio bi los po vas. Drugo je to ukoliko vas prijatelj izda ili pokaze pravo lice tek kasnije,to je neka druga tema.
Dajem sad jedan banalan,mozda ruzan sa moje strane, primjer.
Ukoliko je neka osoba "propalica",alkoholicar,narkoman,lazljivac i tako neke problematicne stvari, pa nece te se valjda druziti sa njom i reci desilo se. Makar ja mislim da prijatelje,makar one prave treba birati. Ne mora to nuzno da bude shodno interesovanjima,ali opet treba izabrati osobu koja ce biti tu za vas,koja ne laze,nije neki pretjerano problematican lik.
Kada kazem birati,ne mislim eci peci pec i uprijeti prstom i reci- izabran si,ti si mi prijatelj. Vec da te titule prijatelja,voljene osobe ne dajemo tako lako,bilo kome.


Isto vazi i za ljubav. Moze se desiti da se vama na prvu loptu svidi neko,pa i da se zaljubite u tu problematicnu,losu osobu,ali stadijum da vi kazete nekome da ga volite- za to treba da imate pravu osobu.
Ja mislim da izbor osobe koju volite itekako govori o vama.
Pa necete valjda voljeti nekoga ko je svaki drugi dan u zatvoru i pravdati se tim da se ljubav jednostavno desila.

Ne zelim da me pogresno razumijete,ne pokusavam ja da nekako "naruzim" prijateljstvo i ljubav ovim stavovima. Naravno da ima i prijateljstava i ljubavi koje se jednostavno,nekako dese i bude sve divno. Ali opet treba paziti i dobro izabrati ko ce biti osoba kojoj cete vjerovati,ko ce biti vas oslonac.

Osoba ne more biti losa,samo sam dala banalne primjere. Moze vas sputavati,na bilo koji nacin omalovazavati,da nikada nije tu kad joj trebate,ljubomorisati... Pa necete valjda ostati u takvom nekom odnosu. Tada treba izabrati da ne zelite takvu osobu uz sebe.

Sigurna sam da vam se desilo da ste okruzeni toksicnim ljudima,i da kada ste to shvatili,da ste im rekli napolje iz mog zivota,i da niste trpjeli sta god da ste trpjeli,jer eto,desilo se to prijateljstvo/ljubav.

To makar za mene,nije proracunatost,vec cijenjenje sebe.

Nadam se da ste me razumjeli. Sta vi mislite o ovoj temi?

7 коментара:

  1. Svida mi se tema za ovaj post i koliko god se slazem s tobom zato jer imas dobre argumente toliko se i nebi slozila. Osobe koje su problematicne ne mora znacit nuzno da su lose osobe, samo imaju problema doma i mozda im treba netko ‘bolji’ od njih da ih podigne i pomogne im kako da i oni budu bolji. Istina je da je vecina problematicnih osoba stvarno ono zeznuto al ima i dio onih koji nisu toliko i mislim da im se treba pomoci..
    Ovime ne mislim nista lose, super si sve rekla i slazem se s tobom ali nije je uvijek tako haha

    Moj blog: itsbruna1211.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post. Pratim te, ako želiš uzvrati. Aboutseason.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Najgora stvar je osjećati sažaljenje za ljude koji ne žale sebe a ne poštuju tebe. Zvuči sebično ali nije mi bilo problem iz života izbaciti ljude koji mi ne odgovaraju i čije mi je društvo štetno. Voli sebe i cijeni se, onda će doći pravi ljudi, vjeruj mi, ja sam živi dokaz.

    Feliz

    ОдговориИзбриши
  4. To je sve točno, ali opet ovisi od osobe do osobe.
    Slažem se s dijelom teksta gdje si rekla da trebamo poštovati sebe i izbaciti toksične ljude iz svog života. Iako nije uvijek lako, ali ako želimo da budemo sretni, moramo.
    Sviđa mi se tema.

    Imaš zanimljiv blog, pratim te. :)
    https://mypolishbook.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Odlična tema... za razmišljanje. Pa, koliko se slažem sa tobom, toliko se i ne slažem. Slažem se da prijatelje trebamo da biramo i na to kako utiču na svoj, tako i na naš život i da tražimo samo najbolje. Takođe, i što se tiče ljubavi trebamo da biramo sa kim ćemo biti, ali kada se desi ta "ljubav" onda bira srce a ne razum. Što bi rekli, ljubav je slepa. Tada možemo da znamo da je i najgora osoba na svetu i da je loš/a za nas, ali mi ga/je i dalje volimo. :)

    Novi post na mom blogu: https://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/10/halloween-nail-art-part-2.html
    Prošlo post (maska bundeva): https://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/10/girl-pumpkin-halloween-maska-part-2.html

    ОдговориИзбриши

HAUL!!!

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog!! 😃 Kako je vec pocela sezona snizenja,ja i moja najbolja drugarica,vjeciti partner u kupovini, sm...