Translate

субота, 9. фебруар 2019.

STA NAS CEKA?

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog!! 😃


Prije par dana desilo mi se nesto sto me navelo na razmisljanja o tome sta nas sve u zivotu ceka. Razmisljam,i voljela bih da znam,da mi neko kaze sta me to ceka,ti neki kljucni momenti zivota. Ne mislim na to,imaces toliko i toliko djece,takvu kucu,posao....

A onda se zapitam da li bih imala snage cuti sta je to sto me ceka,sta je to moja sudbina. Da li bih zaista zeljela znati odgovor na ovo pitanje? Naravno ,jasno je meni da smo mi i nasi postupci odgovorni za nasu buducnost,ali opet,ima i stvari koje ne mozemo planirati.

Sta ako bih saznala da me ceka velika patnja ili nesreca u zivotu? Vjerovatno bi se opteretila i vec sad pokusala da sprijecim da do toga dodje. Ali gdje je tu uzivanje u sadasnjosti? Mislim da nikako ne bih mogla da se opustim i uzivam u momentima jer bih uvjek pomislila na to nesto lose sto me tamo negdje ceka. I sta ako ne uspijem da sprijecim nesrecu,onda sam se uzalud trudila i propustila srecu u zivotu,jer sam bila opteretila buducnom nesrecom koju na kraju nisam uspjela izbjeci.

Sta ako mi kazu da moj zivot nece imati smisla? Da li onda uopste vrijedi zivjeti? Svi mi gradimo svoj put i trazimo smisao naseg zivota,ali da li bih to radila kada bi znala da mi to nista nece pomoci.  Da li bih odlucila da ustajem svako jutro,ako znam da se budim i vodim zivot bez smisla?

Sta ako mi kazu da me ceka veliki uspjeh i sreca? Sad vjerovatno mislite,pa sto ovo me bih volio da znam? Ali ja nekada pozelim znati sve sto sam vec napisala,ali se opet uplasim. Pa i odgovora na ovo pitanje.
Svi mi negdje mastamo o srecu,uspjehu,ljubavi... Ali ako bih znala da cu biti srecna i uspjesna,da li bih uzivala u momentima i malim koracima pri postizanju svoga cilja,ako vec znam ishod? Onda efekat iznenadjenja u mom zivotu ne bi postojao,ako bih vec sve znala. Nista ne bi moglo da me iznenadi,obraduje... Ljepota je u otkrivanju,a ja bih to pokvarila. Mozda je ljepse zivjeti dan po dan i radovati se i biti iznenadjen. Mislim,lijepo je znati da ces biti srecan,uspjesan,ali radovala bih se samo tada i to je to. Jer kakvog god posla da se latite,znate da cete uspjeti i gdje je tu izazov? Ovako imam mogucnost da se radujem nakon svega sto postignem.

Pa cak be bih voljela znati odgovore ni ta banalna pitanja,poput toga kakav ce mi biti muz,djeca. Vise bih voljela da sama to otkrijem,da osjetim povezanost da nekom osobom i uzivam u njoj,a ne ovako da vec znam,gdje je tu uzivanje? Zelim da gledam odrastanje svoje djece i da njima otkrivam i pomazem im da pronadju sebe,a ne da sve znam. Jednostavno bih imala osjecam kako svako iznenadjenje koje zivot pruza ja pokvarim.

Izvinjavam se to je ovaj post mozda malo zbrkan,ali tako se i ja osjecam ovih poslednji dana.

Zaista me interesuje vase misljenje na ovu temu. Da li bi ste voljeli znati sta vas ceka,i ako da sta bi ste tacno htjeli znati? Ili ipak ne,da sve ostane "tajna" koju cete prije ili kasnije otkriti?




10 коментара:

  1. Iz ovoga je mogla da se izvuče jaka poenta i vrlo je korisno☺😻

    ОдговориИзбриши
  2. Mislim da se ne trebaš previše brinuti o budućnosti nego živjeti u sadašnjosti i dati sve od sebe da nešto postigneš! Dobar post!

    Moj blog ⬇

    https://angel1752.blogspot.com/2019/02/pozdrav-ljudi-tijekom-kratkog-vremena.html?m=1

    ОдговориИзбриши
  3. Zanimljiva tema, desilo mi se dosta puta da razmiljam o ovim stvarima ali se trudim da ne mislim od tome. Nažalost niko ne zna šta ga sutra čeka a ne u nekoj daljoj budućnosti. :))
    Novi post - www.minniearts.com

    ОдговориИзбриши
  4. Pohvale za temu, jer je zaista odlična i natjera te na razmišljanje. Iskreno, ne bih voljela da znam šta me čeka u budućnosti, jer mislim da bi tako život izgubio svaku čar. Život je nepredvidiv i to je istina, ali to po mom mišljenju uopšte nije loše, naprotiv. To nam omogućava da se što više otvorimo za kreiranje vlastitog života. Sjajan post. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
  5. Hmm, veoma kompleksna tema, moglo bi se mnogo pisati o ovome. Ja ne bih voljela da znam šta će se desiti u budućnosti, jer, kao što si i sama rekla vjerovatno bi se uspaničila ako bi mislila da me u životu čeka patnja, teška smrt ili gubitak voljene osobe. Sve se dešava spontano i sudbina nam određuje naš put, shodno tome, što manje znamo, bolje za nas i naše zdravlje.

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  6. Joj bože, trudim se da ne razmišljam o budućnosti jer mi i inače preveliko razmišljanje ubija. Znaš kako, moja ti je preporuka da se prepustiš trenutnim životom, da ne razmišljaš šta će biti ako bude, nego kada dođe neki bitan trenutak presude tad ćeš misliti. Mislim da svako od nas mnogo utiče na svoju budućnost, nije baš sve u rukama sudbine, samim tim glupo je njoj se prepuštati. Ako radiš na nečemu to će i biti. A i ako ne bude, ništa strašno. Kažeš sebi ko zna zašto je i to drugo dobro pa i od toga gledaš kako ćeš izvući ono najbolje. :) Sviđa mi se jako kako pišeš, odmah sam te zapratila kao vid podrške.

    P.S. Počela sam ponovo da pišem, na mom blogu ima novi post pa pogledaj ako imas vremena.
    worldarounyo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  7. Baš zanimljiv post, draga moja. Ne treba razmišljati puno o budućnosti, samo treba biti pozitivan i raditi puno na ostvarenju svih snova! ❤❤❤❤

    Vildana from Living Like V

    ОдговориИзбриши
  8. Čitam komentare drugih i vidim daa ti skoro svi preporučuju jedno. Ne razmišljaj o budućnosti. Naravno, to je i moj savet. Nije dobro živeti niti u prošlosti, niti u budućnosti. Važno je živeti u sadašnjosti i uživati u trenutku.

    Novi post je na mom blogu, ako imaš vremena, pogledaj: Wonderland Vibes

    ОдговориИзбриши
  9. Vrlo zanimljiv post, ja se trudim da se posvetim sadašnjosti i da se ne obazirem na prošlost i budućnost. Ono što činimo sada nam određuje tu budućnost. Neke stvari se moraju desiti i na to ne možemo uticati ali na dosta stvari utičemo sa postupcima koje činimo sada.
    I vjerujem da smo svi srećniji baš zbog toga što ne znamo šta nas čeka.

    https://dnevnikljepote.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

HAUL!!!

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog!! 😃 Kako je vec pocela sezona snizenja,ja i moja najbolja drugarica,vjeciti partner u kupovini, sm...