Translate

петак, 1. март 2019.

HAUL! - sitnice

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog!! 😃

Bas me dugo nije bilo i uzeljela sam se pisanja. 😃 Zao mi je sto sam toliko bila neaktivna ali jednostavno ne stizem od svakodnevnih obaveza. Uglavnom, da predjemo na post.



U ovom postu pokazacu vam haul nekih sitnica poput nakita i sminke a u nekom od sledecih bice i odjece. 😃


Prva stvar su ove mindjusice,ne znam koliko se dobro vidi na slici,imaju njezno roze kuglice. Jako su slatke i ne preevise napadne. Kupila sam ih u Accessorizu na bas velikom snizenju.


Jos jedan par mindjusa takodje iz Accessoriza,meni su preslatke i nenapadne a opet imaju neku notu elegancije. Zaista preslatko stoje.


I treci par mindjusa su ove. Slatke su,pomalo kao starinske ali mi se bas svidja kako stoje i najcesce nosim njih.



Sledeci komad nakita i vjerovatno meni najdrazi je ova narukvica koju sam kupila jer mi je prethodna pukla. Meni se bas svidja kako ide uz sat,volim kada narukvice imaju ove priveske.


Sad je na redu sminka! I prvi je ovaj puder. Vjerovatno su svi culi za ovaj puder. Ja sam njime preeezadovoljna,zaista traje na licu i do vise sati,ne masti me,mozda malo prosija,ali zaista jakoooo malo. Nije potrebno puno pudera da sve lijepo prekrije,a i nije tezak. Nanosim ga beauty blenderom.


Zatim primer od Farmasija. Ne nosim ga na svakodnevnom nivou jer ne zelim da pretrpavam svoje lice sa sa puno proizvoda. Za svaki dan koristim kremu za lice kao primer,a ovaj pravi kada izlazim i kada zelim da sve bude kako treba. 😃


Jos jedan proizvod od Farmasija,puder za setovanje. Ista stvar kao i sa primerom,ne koristim ga svakog dana. Obicno ga nanesem u podrucju nosa jer se tu najbrze zamastim.


Zatim jedna mono sjenka od Essenca,vjerovatno svi znate za njih i zaista su feenomenalne i jakoo pigmentovane. Uzela sam srebrnu,a vjerovatno cu uzeti jos koju boju.


Zatim ovaj sjaj za usne od Essenca,ocajno se vidi na slici,ali to je neka neutralna nude boja sa sljokicama,lijepo izgleda na usnama,da im lijep sjaj i punocu.


Karmin od Miss sporty-a,njezna roza sjajna boja,slicna je boji mojih usana i usne prelijepo izgledaju kada se se nanese.


Imala sam bas veliku zelju da kupim neku ovakvu traku za kosu. Simpaticna je i mislim da brzo oplemeni neki dosadan outfit.


I poslednja stvar vezana za ovaj post je ova knjiga Jane Eyre. Jako volim sestre Bronte,a ovu knjigu sam kupila na engleskom jer zelim da pocnem da vise citam na tom jeziku.


To bi bilo to,nadam se da vam se dopao post.
Vidimo se u nekom od sledecih postova.

7 коментара:

  1. Drago mi je da niam jedina oja voli sestre Bronte, i drago mi je da ima ljudi koji čitaju tako lepa dela još uvek

    https://aandymm.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Imam isti catrice puder i to je definitivno najbolja stvar u koju sam ikada uložila novac, preporučujem svima!

    Slatke Recenzije - www.slatkerecenzije.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Jooj prve naušnice su tako cutee, od ostalih proizvoda sam isprobala hd liquid i odličan je, jedan od najdugotrajnijih drogerijskih pudera, ali meni malo oksidira, inače sam preblijeda, pa čak mi na najsvjetlija nijansa ne odgovara

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  4. Divan je nakit :) i ja volim ovaj catrice puder, odličan je <3

    ОдговориИзбриши
  5. Amei essa sua postagem, sempre estou visitando seu blog e lendo suas postagens.. Seu blog está salvo em meus favoritos..

    Parabéns!

    Amo seu blog ❤️ ..

    Meu Blog: Rondon Cap

    ОдговориИзбриши
  6. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  7. Ovdje su mi najviše pažnju privukli nakit, koji izgleda sjajno i knjiga, s obzirom na to da volim da čitam. Od sestara Bronte sam čitala samo od Emili Orkanske Visove, a za Džejn Ejr sam čula, ali nisam još uvijek pročitala. Super post. <3

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши

HAUL!!!

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog!! 😃 Kako je vec pocela sezona snizenja,ja i moja najbolja drugarica,vjeciti partner u kupovini, sm...