Translate

понедељак, 18. март 2019.

HAUL! -garderoba

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog! 😃

Zao mi je zbog slika unovom postu,slikane su nocu ali nisam nikako mogla da se uskladim sa svojim malim fotografom (moja mladja sestra) koja je druga smjena i dolazi kuci oko 18 sati,a samo nju mogu da nagovorim da me slika.

U svakom slucaju nadam se da mi necete zamjeriti i da cete makar malo uzivati. 😃

Kako je tokom some bilo veeeeliko snizenje ja i moja najbolja drugarica smo posle u nas cuveni shopping,kako ona voli da kaze,pustosenje radnji. I to je neka nasa tradicija,bukvalno provedemo citav dan u kupovini. Taki da sada sa vama djelim nas ulov.


Prva stvar je ovaj preeslatki kacketic. Mjesavina je roze,bordo,bez boje. Poduze sam ga mjerkala,ali mi cjena nije bas odgovarala,i generalno ne znam zasto su ovi kacketi uvjek skupi. Ali dobro. Kada sam ga vidjela na snizenju,i to baaas velikom,morala sam da ga uzmem. 😝 Svidja mi se kako stoji. Nije sad bas najtopliji i da vas nesto grije kad je hladno,ali za neke podnosljive uslove hladnoce kao modni dodatak je super. 😉


Zatim ove teget pantalone. Primjetice te da mi se bukvalno citav post bazira na pantalonama,bas sam bolesna po tom pitanju. Stalno bi samo njih kupovala,i zaista ih imam dosta ali zelim da prosirim tu kolekciju. 😉
Ove su preudobne,toliko lijepo stoje i moja najbolja drugarica ih obozava,kaze da su to najljepse u mojoj kolekciji.
Da li biste zeljeli kolekciju pantalona? Mada smjesno zvuci to kolekcija pantalona. 😝



Sledeci su ove crne pantalone sa crnom plis linijom sa strane,ali nisam sigurna koliko se vidi. Jakoo ih volim,preudobne su i mogu izgledati jako elegantno a i kezual. I ova majica,mozda je natpis malo glup,ali dopala mi se boja. Volim da imam sto vise ovih majica kratkih rukava,one su nezaobilazne ljeti i imaju siroku mogucnost kombinovanja.


Opet jedna majica kratkih rukava,takodje mi se boja baaas svidja. Jednostavno,moze se lijepo iskombinovati. 😃


Ova mi se kombinacija toliko svidja,vristi proljece. 😝 Pantalone su preslatke,ali me nervira sto se sve za njih kaci,i najmanja mrvica. Majica mi je preeslatka i bas girly fazon,iako ja sama nisam bas u tom fazonu,ali dobro.



I poslednje kupljene pantalone su ove koje imam u planu da kupim od prosle godine. Super su,imam par ovakvih model,samo druge boje. Voljela bih jos koju boju. 😝


Sledeci je ovaj kaput koji moj tata bas i ne voli. 😜 Kaze da licim na vojnika.
Medjutim meni se on toliko svidja,prelijepe maslinaste boje,pa I jeste malo vojnicki fazon ali nema veze. I ne nosim ga na ove pantalone koje vire,ne brinite. 😝


Sad je na red dosla obuca. Bjele kozne patike su mi bile broj jedan  na listi jer sam se pokajala kada sam uzela bjele platnene. Ja zaista pazim obucu,ali koliko god se trudila i prala to nikada nije izgledalo cisto. Ove su makar lakse za odrzavanje,a i dopadaju mi se. 😃



Sledeci su.... one. Ne znam tacno start,kao baletanke. Uglavnom,da je meni neko rekao da ce ovo toooliko da mi see svidi,ne bih mu vjerovala,ali ja sam odlijepila za njima. U pocetku sam htjela crvene,ali nazalost stigle su samo dvije boje. Ova i crna. I nisam htjela crnu,htjela sam nesto veselije te sam se za njih odlucila. Preeudobne su! I ako dodju crvene,sigurno cu ih uzeti. 😉😝


I poslednja stvar su ove cizmice koje toooliko dugo zelim i kada sam ih vidjela na popustu,rekla sam sebi,moras ih uzeti. 😃 Peta nije visoka,udobne su i lijepo stoke i na suknju i na pantalone. 😃

To bi bilo to. Nadam see vam see post dopao. Bilo je tu jos par basic stvarcica,poput jednobojnih majica ali nista specijalno da bih sada slikala. To su oni komadi koje svi mi imamo.

Ko je vas partner u zlocinu(kupovini)?

3 коментара:

  1. Veoma zanimljive i izuzetno lijepe stvari su kupila, ne znam šta mi se najviše sviđa, nekako mi je sve super, ove žute hlače su top, i baš će ti biti super za predstojeće dane

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  2. Love love the hat and the mustard colored pants. The pants is perfect for Summer too!

    Marie
    The Flower Duet

    ОдговориИзбриши
  3. Stvari koje si kupila su predobre i jako mi se dopadaju. Kačket imam na sličnu foru samo što je tamno sive boje i obožavam ovakvu vrstu kačekta. Sve je super. Sviđa mi se tvoj ukus i odabir. Super post. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

HAUL!!!

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog!! 😃 Kako je vec pocela sezona snizenja,ja i moja najbolja drugarica,vjeciti partner u kupovini, sm...