Translate

недеља, 11. новембар 2018.

HAUL!!

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog!! 😃



Za danas sam odlucila da vam pokazem sta sam to kupila u poslednjih par dana. Nadam se da cete uzivati.

Izvinjavam se ukoliko su slike lose,ja sam zaista sajla sto se slikanja tice,ne volim da sam ispred kamere. 😜

Pocecemo od garderobe. 😃


Kao sto vidite na slici,kupila sam ovu kosuljicu iz Bershke. Jako je lagana i prijatan je materijal,ne znam koliko se to vidi na slici,ali izrez kod vrata je malo veci,a opet nista vulgarno,tako da mi se to posebno svidja.

Zatim ova crna plisirana suknja od antilopa. Nju sam kupila u nekom butiku u centru tako da ne znam nazive. Super stoji,duzina je okej- na to sam posebno morala da pazim jer su u mojoj skoli strogi po tom pitanju. Super stoji i na stikle,a i na crne cipele koje sam vam pokazala u nekom haulu.




Poslednja stvar sto se garderobe tice je ova preeudobna rolka. Platno je toliko mekano,prijatno,prelijepo i preudobno. Na slici se bas ne vidi,ali je ovo neka bez boja.



Zatim sam uzela ovu teget tasnicu,ima i kajis,ali sam ga ja zbog slikanja ubacila u nju. Slatka je i trebala mi je jedna teget tasnica,a ova mi se svidja jer ima definisan oblik i cvrsta je. Dodje zajedno sa pufnicom.


Sledeca stvar je ovaj sampon. Cula sam da ga svi hvale te sam odlucila da ga probam. On je za suvu i ostecenu kosu. Kosa mi nije ostecena ali je zato suva. Prelijepo mirise,bas se osjeca kokos. Juce sam ga probala i super je,prelijepo pjeni,mada mi je zao sto miris ne ostaje malo duze u kosi.


Zatim imam ovu pjenu za ciscenje lica za masnu i kombinovanu kozu. Brend je Natura Siberica. U sebi sadrzi japanski bagrem i kamilicu. Ja sam sam ovim prosto odusevljena!! Imam pomalo masnu kozu sa sitnim bubuljicama,nista strasno ni napadno,ali meni smetaju. Ovo mi je toliko umirilo kozu,bubuljice su mi se dosta smanjile. Koristi se ujutru i uvece. Zao mi je sto nisam prije naisla na ovaj proizvod.



I poslednja stvar su ove dvije bjele gajbice. Meni su jako slatke i odlucila sam da ih drzim na stocicu pored kreveta. Kao sto vidite na slici,u jednu sam piredjala lakove,a u drugu neke moje kremice.

To bi bilo to. Nadam se da vam se post dopao. 😃

8 коментара:

  1. Haul je odličan. Stvarčice su super i sve mi se jako dopada. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Divan haul. Dopadaju mi se stvarcice <3

    http://www.ioannesstyle.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post, bas mi se dopada sve sto si nam pokazala. :)

    https://dnevnikljepote.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. WoW! Divan haul draga, suknja je predivna :D

    NOVI POST -> Peany

    ОдговориИзбриши
  5. Divan haul,stvari mi se baš dopadaju!
    https://thecword0.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  6. Kupila si baš zanimljive stvarčice
    P.S. jedan savjet samo povećaj fotografije kada pišeš post da se boljee vide

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши

HAUL!!!

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog!! 😃 Kako je vec pocela sezona snizenja,ja i moja najbolja drugarica,vjeciti partner u kupovini, sm...