Translate

среда, 28. новембар 2018.

POZORISTE KAO ZIVOT!!

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog!! 😃


Danas sam htjela da podjelim svoju ljubav prema pozoristu,ali na malo drugaciji nacin.

Ja sam neko ko,malo je reci,obozava predstave i pozoriste jos of malih nogu. Nikada mi ne dosadi da jednu predstavu gledam vise puta,jer je uvjek novi dozivljaj. Jako brzo naucim tekst predstave i onda pratim da li ce glumci zaboraviti nesto. Hahaha,vjerovatno samo ja ovi radim,ali nisam luda,ne brinite. 😜

Pozoriste je jednostavno moja veelika strast,i cak sam razmisljala da mi drugi fakultet bude rezija,jer zaista volim sav taj svijet glume.

Kada se zamraci sala i pocne predstava,ja jednostavno uzivam,jer to je vrijeme koje je posveceno samo meni,i ma kakvih obaveza da imam i koliko good me sjutra ujutru cekalo kontrolnih,odgovaranja....,jednostavno sve zaboravim.

Pretpostavljam da nisam jedina koja uziva u necemu sto voli,ma sta to bilo. 😃



E sad,mene je uhvatilo to neko razmislanje nakon jedne od predstava,i ja sam zakljucila da se zivot moze poistovjetiti sa pozoristem,odnosno predstavom.

Citav nas zivot moze se posmatrati kao jedna veelika scena,sa mnogo glumaca.

Mi samo reziseri naseg zivota,jer od nasih odluka zavisi kakao cemo zivjeti. Zato dobro razmislite o svemu,jer mi ipak imamo samo jednu sansu da zivimo,a predstava see uvjek moze popraviti.
Mi biramo ljude koje zelimo u svojoj okolini,koje volimo,sa kojima nam je prijatno. To su glavni glumci naseg zivota. Jer kada ste da nekim koga volite,ko vas podrzava,ko je uvjek tu za vas,kada se okruzeni generalno ljudima koji vam prijaju,mozete se nazvati srecnikom.
Mi biramo kojim ce tokom nas zivot ici,i gdje mi zelimo biti. Pozornica je nasa!

Uvjek imamo i te sporedne likove,bilo da je to nasa okolina ili samo neki nebitni ljudi koji ne zasluzuju ni gram nase paznje. Zato nemojte da se previse trudite oko nebitnih ljudi,jer o njima nikada niko ne prica.  Zato nemojte da dozvolite da vas zivot bude usmjeren u pravcu sta sta ce drugi reci,jer oni nisu vazni,vazni ste vi.
Mada iskreno bez sporednih likova se ne moze,jer oni su tu da nas na tezi nacin nauce da cjenimo sebe,da nekada mozda i prerano okusimo surovost svijeta,ali bez tih povrijeda i padova ne bi znali kako da ustanemo i kako da budemo jaci.

Kao i svaka predstava,i nas zivot ima zaplete rasplete,odnosno uspone i padove. I cesto name se cini da necemo izdrzati,ali uvjek izdrzimo. Jer nikada nije kraj ukoliko sve nije u redu. Jer nijedna patnja ne traje vjecno,i ma koliko vam tesko bilo,morate znati da ce sve na kraju biti u redu.
 To sve zavisi od vas,rezisera. Zato nemojte pokleknuti,vec istrajte u borbi. Jer za svaku dobru predstavu,pored glumaca,zna se koje zaduzen i ko je nosilac ideje. Zna se kako se zavrsava redstava,velikim aplauzom.

Nadam se da vam se dopao post.

Volite li i vi pozoriste?

12 коментара:

  1. Iskrena da budem, nisam preveliki fan ni pozorišta a ni bioskopa, preferiram gledanje kod kuće, ali sad idem u pozorište otprilike jednom mesečno, zbog škole i šta znam... fino je. Ne doživljavam ga baš kao ti, ali lepo je odgledati dobru predstavu❤️

    Novi post: The girl named Ana ❤️

    ОдговориИзбриши
  2. Obožavam kazalište i gledanje predstava! Odličan post! :)

    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page | ☆ ☆ ☆ | Instagram

    ОдговориИзбриши
  3. Nemam tu naviku da idem u pozorište, više preferiram gledanje filmova kod kuće. Ali mi se dopada poređenje koje si napravila između predstave i života i odlično si sve to prikazala i predstavila. Oduševljena sam. Vrh post. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Obožavam pozorište,ali manje nego ti.Uvek sam pozorište volela više nego bioskop jer uživo sve vidiš i ljudi,glumci su ispred tebe.Sjajan post!
    https://thecword0.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post. :) Volim lipozorište? Obožavam... Toliko da bi trebalo da i sama postanem glumica (kako to čudno zvuči kada se kaže, u ovom slučaju napiše). :)

    Novi post: https://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/12/drugi-blogoroendan-blogmas-1.html

    ОдговориИзбриши
  6. Ranije sam jako slabo posecivala pozoriste, ali od pocetka srednje idemo sve cesce, zbog nase profesorke srpskog. To su neverovatna iskustva i zaista obozavam da idem na predstave. Ovo je interesantan nacin razmisljanja i jako mi se dopada. Super post ❤❤

    mellowcent.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  7. Iskreno, ne odlazim puno u kazalište, više volim kina ili čak doma pogledat filmove, no jako mi se sviđa tvoj način razmišljanja o njemu :)
    Post ti je super :))

    fairylightsandglam.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Nisam osoba koja voli ici u kazaliste, kad god sam isla bilo je jer sam morala. Mozda je upravo to razlog jer sam shvacala to kao obvezu, a ne nesto sto bi moglo biti zanimljivo. Nisam bila dugo, mogla bih pronaci neku zanimljivu predstavu i otici. Svida mi se kako si usporedila kazaliste i zivot i slazem se sa time sto si napisala 😄

    https://beautybydorotea.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  9. Predivno. I ja sam jedan veliki ljubitelj pozorišta, ali na žalost u mojoj sredini predstave se veoma rijetko održavaju tako da nemam mnogo prilika za to. Još kao osnovka glumila sam u školskim predstavama, pa valjda otud potiče sva da ljubav da i dan danas odem na školske priredbe da pogledam nove predstave.

    Želim ti ugodan vikend i srećan početak decembra :*

    ОдговориИзбриши
  10. Ja sam vise za gledanje filmova kod kuce, ali znam da nista ne moze da zameni pozoriste, i tu car kada odes tamo :)


    https://aandymm.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Beautiful post, I like theatre but I don't go too often.
    xx

    http://freakmuffin.blogspot.com.es/

    ОдговориИзбриши
  12. Pozorište mi je velika ljubav još od kada sam bila mala i eto tako je ostalo do dana današnjeg.Odličan post,veoma inspirativan,zaista si me oduševila.Definitivno si dobila novog pratioca i radujem se svi budućim postovima!
    U koliko želiš da pogledaš moj blog- beautyqueen000.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

HAUL!!!

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog!! 😃 Kako je vec pocela sezona snizenja,ja i moja najbolja drugarica,vjeciti partner u kupovini, sm...