Translate

недеља, 17. јун 2018.

ISKRENOST?

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog! 😃


Danas sam htjela da malo pricamo o iskrenosti.
Sigurna sam da svako od nas za sebe misli da je 100% iskrena osoba ili da je osoba koja moze podnijeti istinu,ma kakva da je. Ali da li je to zaista tako?
Ljudi cesto nisu spremni da cuju istinu ako im ista ne odgovara,jer ona zaista zna da zaboli,a vi ni krivi ni duzni vazite za bezobraznu osobu.

Ljudima je uvjek bilo i bice mnogo lakse da prihvate laz koja im u datom trenutku odgovara. To je da kazem normalna pojava,nas mehanizam odbrane. Mnogo je lakse misliti da su svi oko nas krivi,a mi jedini savrseni. E pa nije tako.
Biti potpuno iskren je pak u drugi ruku nemoguce. Bicemo,a i sigurno smo bili u prilikama gdje ne mozemo biti potpuno iskren i reci sta mislimo,naravno ovdje ne racunam neke zaista krupne i opasne lazi. Ali evo banalan primjer. Sjutra kad budemo zaposleni ljudi necemo bas moci sefu sasuti sve u lice i reci kakva je budala(cak iako jeste) jer bi ostali bez posla.
Svi smo mi u zavisnosti od situacije bili prinudjeni da koristimo te takozvane bjele lazi. Svi smo mi par puta slagali drugaricu da joj ta haljina lijepo stoji,jer znamo da bi u tom trenutku zeljela to cuti,i sto onda mi da joj pokvarimo raspolozenje.
Iskrenost je mac sa 2 ostrice.

Sta vi mislite o ovome? I kakva ste osoba? Uvjek 100% iskrena ili vam je tesko cuti istnu??


6 коментара:

  1. Jako mi se dopada tema na koju si odlučila da pišeš, zapratila sam te i nadam se da će biti još ovakvih poučnih i zanimljiv postova
    Ja sam takodje nova u ovom svetu, a ovo je moj blog- http://vasvodickrozsvet.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno Majo. Posjetila sam tvoj blog I jaaako mi se svidja. Posto,za sad,ne putujem,kroz tvoje postove cu moci vidjeti jako lijepo mjesta,a samim tim mi I dajes ideju gdje bih jednog dana mogla putovati. Zapratila sam I ja tebe,zelim ti puuuuuno sreece I uspjeha! 😘

      Избриши
  2. Iskrenst je osobina koju jako cijenim kod ljudi i koja je,nazalost,u danasnjem svijetu jako rijetka.Mislim da niko ne moze biti 100 posto iskren i da svi nekad slazemo,ali to nije lose.Niko nije savrsen.Ali,isto tako mislim da trebamo sto vise biti iskreni prema ljudima,pa ko to shvati kao bezobrazluk,nek se ljuti,ima kad.XD Post mi se jako dopao.Super je napisan i odlicno odabrana tema. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. "...u doba kada ljude privlači slatkorečivost, privlače ih oni koji manipulišu svojim rečenicama, oni koji znaju kako učiniti da laž bude privlačnia od istine..." Sviđa mi se kako razmišljaš. Super post za početak, videćeš polako ćeš se 'uhodati'. Pratim te, podrška! :D

    I'mperfect

    ОдговориИзбриши

HAUL!!!

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog!! 😃 Kako je vec pocela sezona snizenja,ja i moja najbolja drugarica,vjeciti partner u kupovini, sm...