Translate

среда, 20. јун 2018.

OMILJENI FILMOVI!

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog! 😃

Ja sam osoba koja jaako voli da gledamo filmove,uglavnom komediju i akciju. Ponekad odgledam neki romanticni,ali to nije bas zanr koji ja volim jer mi je sva ta romantika u filmovima uglavnom pateticna.
Da ne duzim dalje,evo koje filmove volim. 😃

1. DRUSTVO MRTVIH PJESNIKA


Ne znam koliko ste upoznati sa ovim filmom. Ja sam ovaj film pogledala na nagovor moje majke,i od tada je to moj omiiiljeeni film,ostavio je zaista jak uticaj na mene i dugo sam razmisljala o njemu nakon sto sam ga pogledala.
Prvog dana nove skolske godine ucenici su upoznati sa strogim pravilima akademije. U tu skolu idu samo djecaci,uglavnom bogatasi,na nagovor svojih roditelja. U skolu dolazi novi professor knjizevnosti Dzon,koji ima drugaciji pristup predavanju,uci djecu da razmisljaju svojom glavom bez straha od okoline. Medjutim,kako je sve to ispalo,sami pogledajte. Film je I dosta tuzan.

2. MULEN RUZ


Sigurno ste svi culi za ovaj film,jeste ljubavni,ali je i mjuzikl sto ja jako volim.
Prica o sukobu materijalnog i ljubavi. Kristijan je mladic koji dolazi u Montmar,cetvrt gdje zive boemi. Zaljubljuje se u Saten,pjevacicu u nocnom klubu koja nazalost boluje od tuberkuloze. Kristijan nije jedini zaljubljen u lijepu Saten,tu je i bogati Lord.

3. SAPNI AKO ZABORAVILI


Evo jedan turski film.
Hatidze je mladja cerka,odgajana u konzervativnoj sredini,ali ipak to nije ubilo njen duh. Dobija priliku da zivi zivot iz snova,ali to znaci napustiti porodicu i stariju sestru. Kroz sta je sve morala da prodje da bi postala uspjesna i sta je izgubila na tom putu pogledajte. 
Jako je lijep film o prastanju,borbi i ljubavi izmedju dvije sestre.

4. CUDESNA ZENA (WONDER WOMAN)


Sigurna sam da ste svi vi odgledali ovaj film.
Prije nego sto postane Cudesna zena,Dajana je bila princeza Amazonka odgajana da bude nepobjediva ratnica. Pilot Stiv se srusi na njihovo ostrvo i isprica im pricu o haosu koji vlada na svijetu. Dajana je ubjedjena da ona taj haos moze zaustaviti.

5. KUCA UVIJEK DOBIJA


Evo jedne komedije,i zaista,ako hocete malo smijeha,pogledajte ovaj film.
Vil i Ejmi su u nezgodnoj situaciji,jer ne mogu platiti skolarinu za fakultet svojoj cerki. Kao i svi roditelji,odlucni su posto poto ostvariti zelje svog djeteta i dolaze na ideju otvoriti kazino. 

6. BEFORE I FALL


 I za ovaj film ste sigurno culi,a i odgledali. Jako poucan i tjera na razmisljanje.
Samanta ima sve sto je potrebno za savrseni zivot. Medjutim,posle saobracajne nesrece,za Samantu buducnosti prestaje da postoji. Zaustavljena je u vremenu i dobija prilike da prozivi isti dan, da rijesi sve sto nije,oprosti se i popravi stvari poslednji put.

"Možda za vas postoji sutra. Možda pred vama stoji hiljadu sutrašnjih dana. Možda tri. Možda deset hiljada. Možda imate toliko vremena da se možete valjati u njemu i puštati ga da vam klizi kroz prste poput peska. Možda možete da priuštite da gubite vreme.

Ali neki od nas imaju samo danas.

A istina je da ne znate da li ste među nama." 

To bi bilo par filmova koje volim i koje mogu gledati i vise puta. Nadam se da vam se dopadaju.

Koji su vasi omiljeni filmovi? Da li imate neki film da mi preporucite?



15 коментара:

  1. Nijedan od filmova s liste nisam odgledala,ali sam za neke cula,kao npr.Mulen Ruz i Before i fall.Isto tako definitivno planiram da odgledam Wonder Woman.Volim postove vezane za filmove zato mi se ovaj jako dopao.<3

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Gledala sam Drustvo mrtvih pesnika, lista je super.

    http://glamfashioncat.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Ja nisam gledala nijedan od ovih filmova, hvala na preporuci!
    Vidim da si nova, tako da sam tu da te podrzim :)
    Zapratila sam te, a ako zelis svrati na moj blog jer po drugi put pisem nesto malo drugacije --> http://anastasijakostic.blogspot.com/2018/06/sami-smo-tvorci-svoje-srece.html

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post! Priznajem, sa ove liste čula sam samo za "Wonder woman" i "Before I fall", ali ih nisam gledala. Ova tvoja lista mi je super došla, s obzirom da je krenuo letnji raspust i da imam vremena na pretek. Definitivno ću dodati ove filmove na svoju "za pogledati" listu.


    http://jednostavnoana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Nisam gledala ijedan od ovih filmova a taman sam u potrazi za kakvim dobrim da odgledam pa mi je drago da sam dosla na tvoj blog i imala priliku da procitam tvoje preporuke :)

    Pratim te na GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  6. Sjajan post,a prvi film vec duze vreme planiram da gledam! Vidim da si nova na blogu tako da sam te zapratila kao znak podrske! :) Ja pisem o filmovima,knjigama i nekim proizvodima koji su ostavili dobar utisak na mene,ukoliko zelis uzvrati :)

    Novi post: https://sweet16blackpoetry.blogspot.com/2018/06/cala-product-makeup-brush-set.html

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман26. јун 2018. 07:32

    Super post. Pretplatila sam se. Mozes posjetiti moj blog lauralifestyle.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

HAUL!!!

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog!! 😃 Kako je vec pocela sezona snizenja,ja i moja najbolja drugarica,vjeciti partner u kupovini, sm...