Translate

субота, 16. јун 2018.

MOJ POCETAK!

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog! 😃




Kao sto vidite,nova sam u citavoj ovoj blog-prici.
Jako dugo citam i pratim postove raznih blogerki i vremenom su neke i postale moje omiljene. Upravo one su me navele na razmisljanje kako bi bilo da i ja otvorim svoj blog. U pocetku sam sam se plasila,ali eto odlucila sam da probam,vidjecemo dokle cu dogurati! 😆
Ovaj blog nece imati striktno odredjenu tematiku,pisacu o stvarima koje ja volim/ne volim,o onome sto me interesuje,neka moja iskustva....
Nadam se da ce ovaj blog biti razonoda kako meni tako i vama i da cete rado citati moje postove!!
Pisite u komentarima kakav je bio vas pocetak.
Do sledeceg citanja 😘

4 коментара:

  1. Za tvoj blog sam saznala,jer si ostavila njegov link u komentaru na moj zadnji post.Definitvno cu ga zapratiti,jer vodim svoj blog vec par mjeseci i znam koliko podrska na pocetku znaci.I dalje sam na pocetku,ali se trud vec isplatio i ostvarila sam neki uspjeh koji iako nije velik na prvi pogled,meni znaci mnogo.Zato dajem i tebi podrsku i vjerujem da ces daleko dogurati.Zelim ti svu srecu,ne samo po pitanju bloga,vec i u zivotu uopste. <3

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Hvalaa puunooo na ovako predivnom komentaru! 😘

    ОдговориИзбриши
  3. Dobrodosla na bloggeru. Well tu se mogu smatrati kao matora bc nisam bas nova, but nova sam u smislu da nisam duugo pisala postove. Moj pocetak je bio u jako ew situaciji i blog mi je bio bezanje od sveta.. Volim pisanje i citanje i tu je pomogao ovo sve. Da ne duzim, dobrodosla si, imas moju podrsku, rock our worlds girl :) <3

    http://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

HAUL!!!

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog!! 😃 Kako je vec pocela sezona snizenja,ja i moja najbolja drugarica,vjeciti partner u kupovini, sm...