Translate

недеља, 30. децембар 2018.

DOGADJAJI KOJI SU MI OBILJEZILI 2018-u!!

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog i poslednji post u ovoj godini! 😃


Nikada nisam bila osoba koja je zalila sto se neka godina zavrsava,nisam planirala sledecu godinu,jednostavno sam pustala da stvari teku same.
Zavrsetak jedne i dolazak sledece godine bila mi je sasvim normalna pojava,medjutim,sa ovom to nije slucaj. 😃

Mnogo mi je zao sto see ova godina zavrsava,ja jos sa tim ne mogu da se pomirim. Toliko sam imala lijepih trenutaka,uopste nije bilo tuznog perioda u mom zivotu,koliko god to zvucalo nemoguce. Vise sam se smijala,providila,jednostavno,uzivala sam...

Te sam odlucila da sa vama podjelim par dogadjaja. Mislila sam da ih poredjam po mjesecima,ali nisam mogla da se sjetim kada se sta desilo,te sam I have poredjala bez previse reda.

Pa da pocnemo....

1. Konacno sam i ja docekala taj cuveni 4 razred srednje skole,i moram vam reci da sam presrecna! Od tada,vrijeme mi mnogo brzo leti,za koji mjesec vec cu polagati maturski,i upisivati fakultet.


2.  Otvorila sam blog i tako ispunila dugogodisnju zelju. Istina da ovaj blog nemam bas puno sto se vremena tice,ali zaista uzivam! Blog je predivna stvar i predivan hobi.


3. Posjetila sam Mostar i Trebinje,dva jako lijepa grada. O posjeti Mostara napisala sam i post. Jako lijepo sam se provela,jer sam bila sa dragim ljudima.

4. Upisala sam Cambridge,skolu stranih jezika,zavrsila 7 stepen engleskog jezika sa ocjenom A. Planiram jos jezika. Tamo sam upoznala super ljude,atmosfera je odlicna kao i sam profesor.


5. Sledeca stvar je moj polozeni vozacki i to sam iskustvo takodje podjelila na blogu. Od tog dana,svuda idem autom i mnogo mi je lakse i vise toga postizem. 😃 


6. Pozvana sam na prijem zajedno sa ostalim odlicnim ucenicima gimnazije od opstine Danilovgrada,jer to je grad u kojem ucim srednju skolu. Uglavnom,do je bio prijem gdje kao po obucaju smo odslusali par govora,druzili se sa studentima i primili nagrade u vidu knjiga. Sve u svemu,bilo mi je fino. 😃

7. Upisala sam se na tango i mislim da je to najbolja stvar koju sam uradila! Tamo sam upoznala fenooomenalne ljude,toliko se lijepo tamo osjecam,stekla sam puno novih prijatelja,ma jednostavno uziivaam. Nisam vjerovala da cu se snaci jer sam po prirodi smotana,ali eto,uspjela sam. 😃


8. Najbitnija stvar je sto sam uvidjela kakve su neke osobe zaista,razocarala se i izbacila toksicne ljude iz svog zivota. Od tada mi je sve krenulo nabolje,mnogo sam komunikativnija,lakse stupam u razgovor sa drugim ljudima i imam mnogo vise samopouzdanja.

9. Stavila sam fiksnu protezu. Znam da nije neka mega stvar i nista specijalno,ali eto,za mene je bitna stvar. 😃 


10. Isla sam na koncert Lexingtona i provela se fenomenalnoooo!!!


11. Probusila sam jos jednu rupicu na uhu. Znam da to nije uopste spektakularan dogadjaj,ali ja sam to bas dugo htjela. 😃

12. Ja i moje drugarica smo proslavile punoljestva i super se provele. 


13. Upoznala sam se i slikala  sa gitaristom,Milosem Karadaglicem.


Naravno,bilo je tu jos punoooo dogadjaja,blamova,izlazaka,ali to je nesto svakodnevno,ali opet je ucinilo da imam sjajnu godinu.

Nadam se da ce mi i 2019. biti ovako lijepa i jos vise kao ova 2018.

To bi bilo to! Nadam se da vam se dopao post!

Po cemu cete vi pamtiti ovu godinu? Ako vas neka od ovih tema posebno interesuje,napisite mi u komentarima da li bi voljeli post o tome. 

Zelim vam svima srecne praznike!!!!



12 коментара:

  1. Woow! I tvoja godina je bila odlična! Zaista mi je drago što si je super provela i želim ti još puno sreće i zdravlja u novoj 2019. godini :D

    NOVI POST -> Peany

    ОдговориИзбриши
  2. Godina ti je bila odlična. Drago mi je da si se lepo provela.
    Pratim te. Nova sam, pa se nadam da ćeš uzvratiti.

    Wonderland Vibes

    ОдговориИзбриши
  3. Zaista mi je drago da si sve ovo postigla i post mi je bio jako zanimljiv za čitanje. Želim ti još bolje uspjehe u ovoj 2019. godini.
    Srećna Nova. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Happy New Year and lots of love!! Wishing you to keep all your New Years resolutions!!
    xo
    Caroline

    ОдговориИзбриши
  5. Divan post :)
    Sretna Nova <3
    Na mom blogu je novi post, ako želiš možemo se pratiti :*
    https://amyviewoflife.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Great post Dear!♥
    Thanks for sharing!

    hugs♥

    ОдговориИзбриши
  7. Po ovoj tvojoj listi vidim da si dosta stvari uradila koje su te ispunile, i nije bitn da li su bie neke velike stvari, ili neke male, bino je da si uzivala u njima.


    https://aandymm.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Uvijek mi je drago pročitati postove koji su napisani s entuzijazmom i sa srcem, a čim su tebi ovi događaji ostali u srcu - drugačije nije ni moglo! :)
    Super ideja za post; drago mi je da si ostvarila ono što za tebe znači puno. Uživaj i nek ti nadolazeća godina bude još bolja i još bogatija pozitivnim iskustvima. :)

    What's up, Ivy?
    Instagram

    ОдговориИзбриши
  9. Heej odlican post i blog, jako mi se svida!!! Ja sam novi bloger pa ako zelis posjeti moj blog (link u imenu).. POZZ!!

    ОдговориИзбриши
  10. Zanimljiva ti je bila 2018., drago mi je da si uspila postici sve to. Drago mi je da si uspjesno polozila vozacki, mene to tek iscekuje i moram priznati da se malo bojim kako ce sve izgledati i koliko puta cu morati ponavljati haha. Anyways, cestitam na uspjesima u protekloj i zelim ti puno srece u narednoj godini :)
    Zelis li da se medusobno zapratimo? Svrati: xshoppingholicx.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Happy new year! Love this post of yours!
    Want to become friends on GFC? Let me know, xx

    MY BLOG | INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
  12. Ahh fiksna. Svaki put kada vidim da jos neko ima fiksnu u fazonu sam 'TWINSSS' hahhaa. Ne mogu da verujem da ranije nisam videla ovaj post. Imala si super godinu kako mi se cini <3 Super post <3

    Novi je na mom blogu, ako zelis da pogledas ------
    mellowcent.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

HAUL!!!

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog!! 😃 Kako je vec pocela sezona snizenja,ja i moja najbolja drugarica,vjeciti partner u kupovini, sm...