Translate

уторак, 25. децембар 2018.

HAUL!!

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog!!

Konacno sam zavrsila sa ocjenama i imam malo vremena za sebe i blog. 😃


Uglavnom,za danas sam kao prvobitan plan imala dogadjaje koji su mi obiljezili ovu godinu,ali sam ipak odlucila da taj post saceka jos koji dan,jer svasta se moze desiti. 😉 Tako da se nadam da cete uzivati u ovom postu.



Pa da pocnemo od garderobe. Prva stvar je ovaj zuti dzemper iz Bershke. On je inace sa muskog sektora,ali ja nisam mogla naci na zenskom normal u duzinu a da nije do pupka,a ova boja mi je bas trebala zbog pantalona iz Teranove koje vidite na slici. Imaju tu zutu prugu i struk im je dosta nizi. 



Sledeca stvar je ova kosujica,opet iz Bershke. Malo je sira i apa drapa stil,ali meni je slatka jer volim tako malo slampave stvari. I ovaj crni kais,iz,pogodite...... opet Bershke. Super stoji,iako se to na slici i ne vidi ima sitan rad po sebi.


Sledeci je ovaj set malih mindjusica. Nisam neko ko nosi ovako sitne i i neupadljive mindjuse,ali ove su mi trebale jer sam probusila jos jednu rupicu na uvu i treba mi nesto ovako sitno.



Sledeci je ovaj parfem. Ukoliko ste vidjeli u prethodnom postu potrosila sam svoj omiljeni parfem Scandal. Ovaj je dosta blazi u odnosu na Scandal,ali i lijepo mirise i nije da odmah ispari,sto me uzasno nervira kod vecine parfema. Mililitraza je odlicna.



Sledeci je ruz iz farmasija. Nisam odusevljena. Boja je na slici izgledala puno ljepse,mada i na ruci ne djeluje strasno,ali na usnama je zaista bez veze,nimalo mi se ne svidja. Nikada ne narucujem karmine,ali posto je drugarica pocela da radi za njih,svi smo narucili po nesto da joj napravimo uslugu.


Sledeci je ovaj set za lice iz Farmasi kozmetike. Njega mi je narucila majka. Sve je na bazi cajevca.


Prva stvar iz ovog seta je ulje,koje se nakapa na problematicna podrucja. Smiruje upalne procese i sprecava pojavu mitisera.
Kada ga nanosim malo pecka,ali nista strasno i ima malo Jaci miris. Imam neke potkozne putice i kada sam nanijela ovo ulje brzo su izasle na povrsinu. Ja sam za sada jako zadovoljna i bas mi prija.


Sledeci je ovaj sapun,super je,njime se umivam uglavnom uvece. Lijepo mirise.


Nakon sto umijem lice,namazem ga ovom kremom. Dovoljna je mala kolicina jer je dosta vodena,ali brzo je koza upije. Jedina mi je zamjerka sto je pakovanje dosta malo.


I poslednja stvar je ova maska,sadrzi bjelu glinu. Nanosi se jednom,eventualno dvaput nedeljno. Nemam nista specijalno da kazem za ovu masku jer sam je koristila svega jednom,ali koza nakon nje bude zaista mekana.

To bi bilo to,nadam se da vam se dopao post.

Srecan Bozic svima koji ga danas slave! 😃

5 коментара:

  1. Odlicni proizvodi. Ono sto je meni najvise zapelo za oko su nausnice, jako mi se svidaju. Farmasi jos nisam nista isprobala, uvijek govorim kako cu nesto naruciti i jos nista.

    https://beautybydorotea.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  2. Imaš super blog i tvoj san veliki fan.Ako želiš zaprati moj blog.
    milenadosljak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Zanimljiv haul :) Košulja mi se viđa i baš i meni treba neka slična. :D Koristim proizvode iz Farmasi, ali ove stvari nisam probala. :)

    Novi post: https://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/12/praznicni-filmovi-3-2011-2017-blogmas-23.html

    ОдговориИзбриши
  4. Haul je super. Što se tiče ove košulje iz Berške, vidjela sam je, mada je nisam probala. Djelovala mi je malo šlampavo na pogled, ali sada kad vidim kako ti stoji, žalim što je nisam makar probala. I džemper sam tražila, ali nikako da nađem neki koji mi baš odgovara, samo nisam pogledala muški sektor. Ovaj tvoj je vrh. Super post. :)

    sweet-dreams-14. blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
  5. Divan haul draga moja, jako mi se dopada odjeća koju si odabrala. Vjerujem da je ovaj parfem super a Dr.Tuna proizvode bih voljela probati!❤❤❤

    Vildana Šuta,
    Fashion, lifestyle & beauty blogger
    Blog: https://www.livinglikev.com/
    Instagram: https://www.instagram.com/livinglikev/

    ОдговориИзбриши

HAUL!!!

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog!! 😃 Kako je vec pocela sezona snizenja,ja i moja najbolja drugarica,vjeciti partner u kupovini, sm...