Translate

петак, 21. децембар 2018.

FAVORITI 2018-e!!!

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog!! 😃


Konacno sam docekala jos jedan petak!! 😃 Ovaj post vec duze vrijeme imam na umu,ali nikako da stignem da ga realizujem. Medjutim,danas sam konacno nasala malo vremena.

Odlucila sam da ovaj post podjelim u dva dijela. Ovaj ce biti sa klasicnim favoritima poput sminke,serija,filmova... A drugi ce biti o nekim dogadjajima kojinsu mi obiljezili ovu godinu! 😃 Pa da krenemo!! 😃 Slike ste vjerovatno vidjeli u vec proslim postovima.

SMINKA! 



I ❤ CHOCOLATE - necu puno gnjaviti o ovim paletama,vec sam pisala o njima u postu o kolekciji sminke. Oobozavam ih,mada kao i sve palete,ali sam ove najvise koristila,pogotovo sada kada je zima.


THE BURGUNDY BAR- preslatka paleta,sve boje su simeraste,prelijepe,prelijepo se presijavaju,najbolje se nanose prstom.



Sto se karmina tice,vidite da sam bila u tom nekom nude fazonu,ovo su stare slike,ja sam ove karmine vec potrosila. 😜


Sledeci je Golden Rose eyeliner- ovaj eyeliner je odlican,brzo se osusi na oku pa ne moram da se brinem hoce li mi se preslikati i jako lako se skida. Vidjela sam da neke blogerke hvale ovaj eyeliner i zaista je sa razlogom. 😃

NAKIT!




Ovu narukvicu i sat sam nosila zajedno svakog dana,ali bukvalno svakog dana. 😃 Zaista ih obozavam.


Sledeci je lancic koji sam dobila od majke za 18-i rodjendan i jako sam vezana za njega i plus mi se jako svidja. Mali je,a opet nekako efektan.



I poslednja stvar od nakita su ove mindjuse! Sav ovaj nakit mogli ste vidjeti u postu o kolekciji nakita. Iako imam puno mindjusa,ove su mi bile najcesci izbor. 😃

KNJIGE!




Vec sam ih pominjala u postu o omiljeni knjigama,tako da nemam nista novo reci. "Lovac u zitu" mi je jedna od omiljenih knjiga i nikada mi ne dosadi,a "Gordost i predrasuda" mi je jako drag roman kojeg po tradiciji citam svakog ljeta. 😃

FILM I SERIJA! 



Ja sam zaista vise dosadila sa ovim filmom,ali ja vise ni sama ne znam koliko sam ga puta pogledala,tako da necu vise da vam dosadjujem. 😃


"Korak naprijed" mi je jako draga serija koju sam gledala kada sam bila mala,i bas mi se tada dopadao Robert,lik iz serije. Uglavnom,serija mi je ponovo pala na pamet te sam odlucila da je opet pogledam. 😃

OSTALO! 


Sledeca stvar je ova krema za lice koja je zaista odlicna! Imala sam i nocnu,ali uopste nisam odusevljena,ne prija mi,pecka,za razlikuju od ove kojar mi jako prija.


I posledna stvar je ovaj parfem kog sam vec potrosila,preedivno mirise,pri tom potrebno je vrlo malo i mirisacte citav dan! Jako mi je zao sto sam dosla do njegovog kraja. 😞

To bi bilo to,nadam se da vam se dopao post!

Koje ste proizvode vi koristili tokom godine?

6 коментара:

  1. Ne šminkam se za školu, ne izlazim, tako da što se šminke tiče retko je koristim, od preparata za negu koristim sredstva za umivanje (verovatno ću napraviti post o tome). Od nakita sam kupila nove minđuše i sad ih stalno nosim, nemam omiljene filmove i serije, nekako su mi svi 'prolazni'.

    Od navedenog samo isprobala samo lip gloss Essence, jer i ja takođe najviše volim nude boje, a prema tome i senke mi se sviđaju!
    Super post!

    I'mperfect

    ОдговориИзбриши
  2. Muito bom! Seu blog é muito bom mesmo, estou amando ler os seus artigos..

    Já salvei seu Blog em meus favoritos.


    Estou amando seu blog ❤️


    Meu Blog: Loteria Estadual do Ceará

    ОдговориИзбриши
  3. Imam makeup revolution paletu, ali ju bas i ne koristim, dobra je, ali mi nije medu omiljenima. Nausnice su mi predivne, jako volim takve. The greatest showmen uvijek govorim da cu pogledati i nikako, bilo bi vrijeme

    beautybydorotea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Faoviriti su super. Posebno mi se dopada sve od nakita. Takođe mi se sviđa što si u favorite uvela i knjige i predložila tim putem nešto za čitanje. Odličan post. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Jako mi se dopadaju favoriti koje si izdvojila!Odlican post inace,dopada mi se knjiga koju si izdvojila,mislim da cu je pogledati :)
    Ilmaha |Zapratite♥️ Citati |Zapratite♥️

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala ti na divnom komentaru na mom blogu. Veoma mi se dopada tvoj blog. Zapratila sam te. :)

    Sve najbolje,
    Kristina ♥

    https://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

HAUL!!!

Zdravo svima i dobrodosli na moj blog!! 😃 Kako je vec pocela sezona snizenja,ja i moja najbolja drugarica,vjeciti partner u kupovini, sm...